A közlemény idézi Pandurics Anettet, a cég vezérigazgatóját, aki elmondta, hogy az utasbiztosítási szerzõdés ilyen módon való meghosszabbítása díjmentes, ezért a biztosító utólag nem számít fel külön költséget.
A tájékoztatás szerint azokban az esetekben, amikor az ügyfél el sem tudott utazni, szerzõdése felmondását javasolja a biztosító, ami után visszatérítik számára a befizetett utasbiztosítási díjat. A biztosítást a postákon lehet felmondani. A visszatérített díjat vagy a postahelyeken vehetik át az ügyfelek, vagy bankszámlaszámuk megadásával átutalással juthatnak hozzá.
A közlemény szerint abban az esetben, ha az ügyfél a tervezett idõpontban nem tudott elutazni, de késõbb meg tudja oldani az utazást, fel kell mondania a korábbi utasbiztosítását és újat kell kötnie helyette, s csak a két biztosítás különbözetét kell majd megfizetnie.