Az oldal lehetõvé teszi a biztosítási szakemberek és vállalkozások számára, hogy a világ bármely pontján kapcsolatba lépjenek egymással, információkat, és up-to-date iparági tudást osszanak meg egymással, valamint eseményeket szervezzenek.
A weboldalt a Willis biztosításközvetítõ egykori brókere, Alex Hearn hozta létre, de a vezetõk közé tartozik a Gorkana adatbázis, valamint PR szakemberek portáljának alapítója, Alex Northcott is. A MySlipcase karácsony elõtt indult el, és idén novemberig 1200 regisztrált tagra számítanak.
Hearn szerint a biztosítási és viszontbiztosítási ágazat egyre inkább kezdi felismerni az üzleti kapcsolatépítés, netwörkölés jelentõségét, amihez a közösségi oldalak jelentik a legjobb megoldást.
Mostanáig nem létezett kifejezetten a biztosítási piac résztvevõi számára hatékony közösségi site, amely lehetõvé tenné a kapcsolatépítést, kommunikációt, különféle szakmai csoportok és események létrehozását. A MySlipcase.co.uk erre a réspiacra igyekszik betörni. Az oldalra történõ regisztráció mindenki számára díjmentes.
Az oldal tesztidõszakába iparági szakértõket is bevontak. Az oldalon mára 22 ország mintegy 106 szervezete képviselteti magát. A tagok 42%-a biztosításközvetítõ, 38%-a biztosítótársaság alkalmazottja, 10% pedig tanácsadó, kárszakértõ, ügyvéd illetve újságíró. A tagok átlagéletkora 38 év, minden 20 regisztrált pedig vezetõi szinten helyezkedik el.
A MySlipcase-en a biztosítótársaságok, és egyéb szervezetek saját oldalt hozhatnak létre az egyes üzleti egységek számára, lehetõvé téve számukra, hogy erõs kapcsolatot alakítsanak ki a számukra releváns célközönséggel.