Változó autóvásárlási szokások: az eladók versengenek a vevõkért
2012.09.07
Egy amerikai autókereskedõ vállalat, az SMA Alliance nemrég mutatta be a cég legújabb értékesítést támogató technológiáját, mely segítséget nyújt a vásárlóknak a gépjármûvásárláskor az ártárgyalásokban anélkül, hogy kötelezõ érvényû szerzõdést kellene kötniük.

Az új software-alkalmazás a CABiD névre hallgat, és jelenleg béta verzióban tesztelik, mielõtt hivatalosan is felavatnák a gépjármûiparban. A program egy merõben új módját nyújtja az ártárgyalási folyamatoknak.

A CABiB tulajdonképpen az az ár, amit a leendõ vásárlók megadhatnak a programnak, és ami azzal az összeggel egyenlõ, amit hajlandóak kifizetni egy új vagy használt autóért. Ekképpen az autószalonok és a gyártók versengeni fognak, hogy a lehetõ legjobb ajánlatot adják a fogyasztónak, akit hivatalosan nem köt a CABiD, és aki az alkalmazás segítségével a számára legkedvezõbb ajánlatot tudja elfogadni az elõ-tárgyalási folyamatok során.

„ Az új technológia tesztelésekor szenvedéllyel vetettük bele magunkat a feladatba, hogy olyan gépjármûvekhez való programot fejlesszünk, ami kiszolgálja az ügyfelek igényeit, továbbá fair piaci versenyt biztosít a gyártók és a viszonteladók között, versenyképes piaci árakkal és gyors, példaértékû ügyfélszolgálattal.” – nyilatkozta Tim Stephens, az SMA Alliance vezérigazgatója.