„Az idei kötelezõkampány egyik legmarkánsabb eleme, hogy a szerzõdésüket felmondó autósok fele immár nem biztosítót vált, csupán kihasználja azt, hogy a meglévõ biztosítója nagyobb kedvezményt kínál az új szerzõdést kötõ ügyfeleinek – mutat rá Baksa Melinda, a kotelezo.hu ügyvezetõje. – Az elsõ napok adatai szerint, aki ugyanannál a biztosítónál szeretett volna maradni, de mégse csupán a biztosítója által küldött díjértesítõre hagyatkozott, hanem az új ügyfeleknek ajánlott díjat választotta, átlagosan csaknem 6600 forintot takarított meg.”
A kotelezo.hu eddigi adatai szerint folytatódott a kötelezõdíjak évrõl évre történõ számottevõ esése: az eddigi kötések 11 ezer forintos átlagdíjon köttettek, ami a tavalyi 12 500 forintos átlagértékhez képest újabb 12 százalékos csökkenést mutat. Az összes új szerzõdés 84 százalékán hat biztosító osztozik a portál adatai alapján. A kampány nyertesének már most egyértelmûen a K&H tûnik: az elsõ néhány napban az összes szerzõdés 27 százalékát egymaga gyûjtötte be. A dobogó többi helyének sorsa egyelõre még kérdéses, arra Wáberer, a KÖBE és a Genertel pályázhat legnagyobb eséllyel, de a többi leszakadó biztosító elõtt a Groupama-Garancia és a Posta is közel 10 százalékos teljesítménnyel büszkélkedhet.
{{BANNER}}