Az ING elnyerte a Superbrands díjat
2011.07.07
Idén hetedik alkalommal ült össze a 17 tagú, független szakemberekbõl álló zsûri, akik az ING-t érdemesnek találták arra, hogy viselhesse a Superbrands 2011 védjegyet.

Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplõk számára, amelyek fejlõdni szeretnének a jövõben a márkaépítés tekintetében. Hisszük, hogy a minõsítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóinknak, partnereinknek mindennapi választásukhoz. A Superbrand címet olyan márkák nyerhetik el, melyek saját területükön kiemelkedõ hírnevet szereztek. Az elbíráló bizottság figyelembe veszi az adott márka hagyományait, történelmét, piaci szereplését, elismertségét, etikai megítélését, tudatos innovációját és természetesen márkastratégiáját. A Superbrand cím elnyerése azt jelenti, hogy az ING márkanévhez az emberek olyan értékeket kapcsolnak, melyek kézzelfogható elõnyöket nyújtanak számukra.

Dr. Kótiné Somfai Ágnes, az ING Biztosító és Pénztárszolgáltató marketing és kommunikációs igazgatója elmondta: „A cím elnyerése egyben elismerése annak a tudatos munkának, amellyel az elmúlt évek, évtizedek során felépítettük, gondoztuk és erõsítettük az ING-márkát. Örömünkre szolgál, hogy ezt a nagyszerû elismerést pont abban az évben kaptuk meg, amikor az ING Biztosító 20 éves jubileumát is ünnepelhetjük Magyarországon.”

A Nemzetközi Superbrands Program

Több mint másfél évtizeddel ezelõtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a programot Nagy-Britanniában. Céljuk kettõs volt: a kiemelkedõ erejû márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendõ példák bemutatása a fejlõdni, tanulni kívánó piaci szereplõk számára. A program azóta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 87 országában jelent különleges minõsítést a Superbrands elismerés.