Több százezer mûszaki cikk válik összehasonlíthatóvá a Netrisken
2013.05.08
A Netrisk.hu több mint egymillió felhasználójának a biztosítási termékeken túl a jövõben több százezer mûszaki cikk közvetlen összehasonlítására nyílik lehetõsége a biztosítási portál és az Árukeresõ.hu közös márkaoldalán. A felület létrehozása az elsõ lépést jelenti a saját területeiken piacvezetõ összehasonlító oldalak hosszú távú együttmûködésének, amellyel a két partner a fellendülõ e-kereskedelemben rejlõ lehetõségek minél hatékonyabb kihasználását kívánja elérni.

A közös márkaoldalon elsõként a Netrisk.hu szolgáltatásához közvetlenül kapcsolódó autós és motoros termékek jelennek meg az Árukeresõ.hu legnépszerûbb fõkategóriái, a mûszaki cikkek és a háztartási gépek mellett. A partnerek folyamatosan vizsgálják az együttmûködés szélesítésének lehetõségét, amelynek eredményeként mind a Netrisk.hu 1 millió regisztrált felhasználója, mind az Árukeresõ.hu portál havi 2,4 millió látogatója hamarosan további közvetlen szolgáltatásokat érhetnek majd el.

„Gyakorlatilag azonos üzleti filozófiával rendelkezünk új partnerünkkel – indokolja az együttmûködést Pap Balázs, a Netrisk.hu vezérigazgató-helyettese. – Arra törekszünk, hogy a felhasználók jó döntéseket hozhassanak, ezért minél több ajánlatot teszünk könnyen elérhetõvé számukra. Jelenleg komoly áttörés zajlik az online kereskedelemben: alapvetõ gátak törnek át a vásárlási szokásokban, miközben az aktuális helyzet is egyre racionálisabb döntésekre sarkallja a háztartásokat. Az Árukeresõ.hu portállal megkezdett együttmûködésünkkel ezeknek a kihívásoknak tudunk a korábbinál is hatékonyabban megfelelni.”

A hazai e-kereskedelem forgalma az eNet becslése szerint 2012 végére megközelítette a 180 milliárd forintot, és immár 1,6 millió felett jár az online vásárlók száma. Az Árukeresõ.hu és az eNET közelmúltban végzett kutatása szerint a piaci szereplõk erre az évre a forgalom további mintegy 20 százalékos bõvülését várják.

„Internetes vásárláskor az idõ- és költségmegtakarítás mellett további fontos szempont és elvárás a termékek és szolgáltatások széles kínálata – tette hozzá Palocsay Géza, az Árukeresõ.hu operatív igazgatója. - A közös márkaoldal létrehozásának gondolatát is ez az igény hívta életre. Tény, hogy a már sokat emlegetett válság új fogyasztói szokásokat alakított ki, így jött létre a XXI. század internetes vásárlója, amelynek fõ jellemzõje az információéhség, az aktivitás és az állandó idõhiány. Erre a változásra reagálva és a vásárlói elvárásokat figyelembe véve alakítottuk ki a Netrisk.hu felhasználói részére az oldalt. Meggyõzõdésem, hogy a két, több éves szakmai tapasztalattal rendelkezõ piacvezetõ cég együttmûködése egy valódi értéket adó szolgáltatást eredményez.”