Megemelt kárszakértõi létszámmal várja a bejelentéseket az Aegon
2013.06.06
Az Aegon, Magyarország vezetõ lakásbiztosítója megemelt kárszakértõi létszámmal, meghosszabbított telefonos ügyfélszolgálati idõvel felkészülten néz szembe az elkövetkezõ napok eseményeivel. A biztosító felajánlott a védekezésben résztvevõ szervezeteknek 100 ezer darab homokzsákot, valamint önkénteseket toboroz munkavállalói közül.

A Duna magyarországi szakaszát a következõ napokban elérõ áradás ismét szükségessé teszi a védekezést a lakosság részérõl is, ám a biztosítótól is fokozott készültséget igényel – hívják fel a figyelmet az AEGON biztosító szakemberei.

Az AEGON Magyarország felkészült az esetlegesen bekövetkezett károk minél gyorsabb rendezésére. Ennek érdekében a következõ idõszakra megtöbbszörözte kárszakértõi létszámát, akik szükség esetén teljes létszámban mozgósíthatók. Kárrendezésre természetesen az ár elvonulása után kerülhet sor.

Kárbejelentéseket az interneten 0-24 órában várják a hét minden napján. A telefonos ügyfélszolgálat meghosszabbított munkaidõben várja a bejelentéseket. A munkaidõ után üzenetrögzítõ áll az ügyfelek rendelkezésére, és 24 órán belül mindenkit visszahívnak a biztosító szakemberei. Természetesen az ügyfélszolgálati irodákban is lehetõség van a kárbejelentésre.

„Az AEGON biztosító mindent elkövet, hogy ebben a kiemelten nehéz helyzetben is a megszokott gyors kárrendezési idõt és magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa” – mondta Vereczki András, az AEGON Magyarország vezérigazgató-helyettese. „Ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy a vezetõ lakásbiztosítónak most többet kell nyújtania a kárrendezésnél. Éppen ezért egyeztettünk az árvízi védekezésben résztvevõ szervezetetekkel és felajánlottunk 100 ezer darab homokzsákot, amelyet szükség esetén használni is fognak.”

A biztosító további intézkedésként önkénteseket is toboroz, akik részt vesznek az árvízi védekezésben. Ügyfeleit pedig folyamatosan tájékoztatja az árvízi károk megelõzésének és a felmerülõ károk enyhítésének lehetõségeirõl.