Immár tizedszer díjazták a legjobban szolgáltató biztosítókat
2013.09.23
Vasárnap megnyílt a tízedik, jubileumi Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás, amely közel hétszáz résztvevõjével évrõl évre a biztosítási szakma egyik csúcseseményének számít. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által szervezett háromnapos rendezvény nyitónapján átadták az elmúlt évben legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtó biztosítóknak járó, immár jelentõs hagyománnyal rendelkezõ díjakat, amelyeket négy kategóriában a Generali, az Allianz, az Aegon, illetve az Union biztosítók vittek haza.

A szakmai berkekben nagy elismerésnek számító Szolgáltatásminõségi Verseny díja azokat a biztosítókat illeti, amelyek a független alkuszok szavazatai alapján a legjobb teljesítményt nyújtották a biztosítói szolgáltatások terén. Az idei, immár sorrendben a tízedik szavazás négy kategóriában zajlott, a szakma ítélete alapján az alábbi biztosítók bizonyultak a legjobbnak:

  • a gépjármû-biztosítások kategóriájában a Generali-Providencia Biztosító Zrt,
  • a személybiztosítások területén az Allianz Hungária Biztosító Zrt,
  • a lakossági vagyonbiztosítási kategóriában az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt, míg
  • a vállalati vagyonbiztosítási kategóriában az Union Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.

kapta meg az alkuszszövetség díjait. A legjobb összesített teljesítményt az Aegon nyújtotta, amely a megnyert kategórián kívül két további kategóriában is (gépjármû-, illetve személybiztosítás) második helyen futott be.

Az idei konferenciára a biztosítási szakma minden területérõl összesen közel hétszáz vendég regisztrálta magát, akik közösen vitatják meg a biztosítási piac aktuális kérdéseit és keresnek megoldásokat a problémákra. A mostani találkozót a Márkaépítés – Jó hírnév- Hitelesség címmel rendezik meg, jelezve, hogy rendezõk az idén a legnagyobb hangsúlyt az ügyfélbizalom erõsítésének lehetõségeire kívánják helyezni.

„Az utóbbi néhány évben több fejlemény is negatívan befolyásolta az ügyfelek bizalmát a biztosítási szakma iránt – fogalmazta meg nyitóbeszédében Papp Lajos, a FBAMSZ elnöke. – A piac szereplõinek közös feladata, hogy a negatív tapasztalatokból fakadó bizalomvesztés hatásait mielõbb ellensúlyozni tudjuk. Ennek ismeretében kap a korábbinál is nagyobb jelentõséget szövetségünk immár egy évtizede megítélt szolgáltatásminõségi díja is.”