Az AXA a világ legértékesebb biztosítási márkája
2013.10.16
Az Interbrand legértékesebb globális márkákat rangsoroló 100-as listáján (Best Global Brands) – közel 7,1 milliárd amerikai dolláros becsült márkaértékével – az 59. helyet szerezte meg idén az AXA.

A világ egyik legnagyobb biztosítási csoportjaként számon tartott AXA, 2009 óta folyamatosan õrzi elsõ helyét a biztosítási márkák között, és a kutatók szerint márkájának értékét tavaly óta 5 százalékkal növelte.

Az AXA ezzel a helyezéssel olyan globális márkákat elõzött meg a rangsorban, mint például a Ferrari, a Porsche, a Shell, a luxusékszereket gyártó Cartier és a Tiffany & Co., a divatóriás Prada, vagy a Starbucks.

„A világ legértékesebb biztosítási márkájának lenni immár az ötödik egymást követõ évben, 160 ezer munkatársunk és értékesítõ kollégánk munkájának elismerése mellett, 102 millió ügyfelünk elkötelezettségének is egyértelmû bizonyítéka. A kiemelkedõ eredmény egyik legfõbb összetevõje az, hogy az AXA képes hatékonyan megkülönböztetni magát versenytársaitól egy olyan szolgáltatóként, amely a helyi igényekbõl kiindulva, mindenütt ügyfelei pénzügyi biztonságának megteremtéséért dolgozik a világ 57 országában” – hangsúlyozza közleményében Bunghardt Csaba, az AXA Biztosító Zrt. vezérigazgató-helyettese.

Míg 2009-ben az AXA márkájának értékét 6,5 milliárd dollár körüli szintre becsülte az Interbrand, addig 2013-ban ez az érték már eléri a 7,1 milliárd dollárt.