A világ egyik legnagyobb biztosítási csoportjaként számon tartott AXA, 2009 óta folyamatosan õrzi elsõ helyét a biztosítási márkák között, és a kutatók szerint márkájának értékét tavaly óta 5 százalékkal növelte.
Az AXA ezzel a helyezéssel olyan globális márkákat elõzött meg a rangsorban, mint például a Ferrari, a Porsche, a Shell, a luxusékszereket gyártó Cartier és a Tiffany & Co., a divatóriás Prada, vagy a Starbucks.
„A világ legértékesebb biztosítási márkájának lenni immár az ötödik egymást követõ évben, 160 ezer munkatársunk és értékesítõ kollégánk munkájának elismerése mellett, 102 millió ügyfelünk elkötelezettségének is egyértelmû bizonyítéka. A kiemelkedõ eredmény egyik legfõbb összetevõje az, hogy az AXA képes hatékonyan megkülönböztetni magát versenytársaitól egy olyan szolgáltatóként, amely a helyi igényekbõl kiindulva, mindenütt ügyfelei pénzügyi biztonságának megteremtéséért dolgozik a világ 57 országában” – hangsúlyozza közleményében Bunghardt Csaba, az AXA Biztosító Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Míg 2009-ben az AXA márkájának értékét 6,5 milliárd dollár körüli szintre becsülte az Interbrand, addig 2013-ban ez az érték már eléri a 7,1 milliárd dollárt.