A K&H Biztosító és a Roxer Springer&Jacoby Kft. nyerte a 2013-as Arany LolliPOP díjat a Viszik a nappalit vírusvideóval. A Széll Kálmán téren játszódó kisfilm, amelyet a YouTube-on november végéig több mint 630 ezren néztek meg, a lakásbiztosítások jelentõségére hívta fel a figyelmet. A két és fél perces kisfilm lényegében végigsöpört az interneten, hetekig téma volt a közösségi oldalakon, egy rádiót pedig a kísérlet megismétlésére ösztönzött.
Nemcsak a közönség, hanem a kommunikációs és reklámszakemberek is nagyra értékelték az ötletet, hiszen novemberben a vírusvideó shortlistre került a kommunikációs szakma legegyedibb és legkreatívabb megoldásokat díjazó éves megmérettetésén, a LolliPOP-on. A neves szakemberekbõl álló zsûri pedig a K&H Biztosítónak ítélte a legjobb kampányért járó Arany LolliPOP-ot.
– Büszkék vagyunk erre a díjra és a kampány kidolgozásában résztvevõ kollégáinkra, akik profi módon valósítottak meg egy ötletet úgy, hogy azt nem csupán jelenlegi és leendõ ügyfeleink, hanem a kommunikációs szakemberek is nagyra értékelték. A K&H Biztosító minden területen a leghatásosabb megoldásokat keresi, legyen szó biztosítási konstrukciókról vagy az ügyfelekkel való kommunikációról. Ezzel a videóval sikerült szórakoztató módon felhívni a figyelmet egy komoly problémára: Magyarországon sokaknak még mindig nincs lakásbiztosítása, pedig érdemes volna elõvigyázatosnak lenni. Az volt a célunk, hogy még nagyobb tudatosságra ösztönözzük az embereket, és úgy érzem, sikerrel jártunk – mondta Kuruc Péter, a K&H Biztosító marketing területért felelõs vezetõje a Budapest Music Centerben rendezett díjátadó ünnepséget követõen.