Ahogy dr. Zámbó Ákos, a KöBE vezérigazgatója elmondta, megtisztelõ elismerésnek tartja, hogy a hazai és nemzetközi márkák megmérettetésén is – az évek során – többszörös díjazásban részesültek, hiszen mindkét díj az egyik legmagasabb szintû szakmai kitüntetésnek számít. Az egyesületi formában mûködõ biztosító sikerét abban látja, hogy az 1996-os alapítás óta folyamatosan a magyar lakossági igényekre szabva alakítják ki termékeiket és építik portfóliójukat. „Az a tény, hogy az idén is a legillusztrisabb márkák körében szerepelhet a KÖBE, fogyasztói és üzleti szinten egyaránt az általunk kiválasztott út helyességét igazolja.”
Bár a magyar tulajdonú egyesületi biztosító a kezdetekkor még csak a fuvarosok biztosítási igényeit szolgálta ki, hamarosan a lakossági jármûbiztosítási piacon is közkedvelt kiegészítõ módozatokat kínáló és közismert márkává vált, majd az elmúlt években az egyéb lakossági termékeivel (lakásbiztosítás, utasbiztosítás, felvételi biztosítás) is megvetette a lábát a piacon.
„A töretlen siker, és a magyar emberek elégedettsége arra sarkallt minket, hogy tovább bõvítsük szolgáltatási körünket, és az üzleti szektor felé nyitva 2014. január 1-jétõl bevezessük Vállalati Vagyon- és Felelõsségbiztosításunkat. E terméket is úgy alakítottuk ki, hogy a piac valamennyi szereplõje – kis- és középvállalatok, önkormányzatok, egyházak, de a nagy, multinacionális cégek is – kiválogathassa a számára legfontosabb elemeket, s így a lehetõ legideálisabb s egyben legkomplexebb biztosítási alternatívát nyújthassuk számukra.
„A KÖBE-nél hisszük, hogy – Európa valamennyi országához hasonlóan – az egyesületi biztosítói formának fontos helye van a gazdaságban. A fogyasztói visszajelzések éppúgy, mint az idén ismét elnyert két illusztris díjelismerés arra bátorított minket, hogy ezt bebizonyítsuk a vállalati piacon is.”