Idén belép a gépjármű piacra a Lemonade
2021.04.23

A kezdetben lakásbiztosítással, majd később élet- és kisállatbiztosítással foglalkozó Lemonade online biztosító azt tervezi, hogy idén folytatja a terjeszkedést a gépjármű biztosítási piacon is.

„A Lemonade Car fejlett technológiát használ majd a káresemények kezelése és a kárigények gyors kifizetése érdekében, nagyszerű árakat kínál majd a biztonságosan vezetőknek, valamint az elektromos és környezetbarát autók vezetői számára.” – mondja Shai Wininger, a vállalat ügyvezető igazgatója a bevezetést bejelentő nyilatkozatában.

Bár a termék még nem elérhető, a lemonade.com/car oldalon e-mail cím megadásával már fel lehet iratkozni a termékkel kapcsolatos legfrissebb információk megszerzéséhez.

A Lemonade 2015 áprilisában indult egy viselkedésalapú, peer-to-peer vagy más néven közösségi biztosítási modellel, amely a biztosító-biztosított kapcsolatát erősíti egy jótékonysági komponenssel. A modell az évek során sokat fejlődött, de a jótékonysági láb még mindig él: a működésre és kárrendezésre fel nem használt befizetett díjakat a biztosítottak által korábban megadott jótékonysági szervezeteknek fizeti ki. Ez az összeg 2020-ban több, mint 1 millió dollár volt. Szintén 2020-ban zajlott le a vállalat tőzsdei bevezetése 29 dolláros árfolyamon, részvényei 2021. április 22-én 90,54 dolláron zártak.