Az MNB ügyfélszolgálatán már újraindult a személyes ügyintézés
2021.05.26

Keddtől ismét személyesen intézhetik ügyeiket a lakossági ügyfelek a Magyar Nemzet Bank (MNB) budapesti ügyfélszolgálatán, a Pénzügyi Békéltető Testület (PBT) és a Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat pedig napokon belül szintén visszaáll a régi rendre - közölte a jegybank szerdán az MTI-vel.

A PBT május 31-től várja ügyfeleit újra személyes meghallgatásokra budapesti irodaházában lévő tárgyalóiban.

A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat 18 megyeszékhelyen elérhető kirendeltségein június 1-jén indul újra a személyes ügyfélfogadás, Kecskemét és Szeged kivételével. Utóbbi két helyszínen várhatóan június közepétől fogadják majd az ügyfeleket - ismertették.

Kiemelték: az ügyfelek mindhárom intézményt a járványügyi higiéniás szabályok betartásával látogathatják, például maszkviselés, kézfertőtlenítés mellett.

Az ügyfélszolgálat és tanácsadó hálózat szakemberei széles körű tapasztalattal rendelkeznek az előrelátó pénzügyi termékválasztás, a minősített fogyasztóbarát termékek, az elérhető állami támogatások, a pénzügyi fogyasztóvédelmi ügyek, vagy akár a fizetési nehézséggel küzdő ügyfelek problémáinak kezelése terén is - hívta fel a figyelmet az MNB.

A navigátor irodák 2020 tavasza óta a járványügyi korlátozások ellenére is több mint 23 ezer esetben támogatták ingyenes tanácsadással, információkkal a hozzájuk fordulókat - húzták alá.

Az MNB ügyfélszolgálata az érdeklődők figyelmébe ajánlotta a weboldalán található időpontfoglaló alkalmazást, melynek segítségével az ügyfelek jól tervezhető módon intézhetik ügyeiket.