Keddtől ismét személyesen intézhetik ügyeiket a lakossági ügyfelek a Magyar Nemzet Bank (MNB) budapesti ügyfélszolgálatán, a Pénzügyi Békéltető Testület (PBT) és a Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat pedig napokon belül szintén visszaáll a régi rendre - közölte a jegybank szerdán az MTI-vel.
A PBT május 31-től várja ügyfeleit újra személyes meghallgatásokra budapesti irodaházában lévő tárgyalóiban.
A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat 18 megyeszékhelyen elérhető kirendeltségein június 1-jén indul újra a személyes ügyfélfogadás, Kecskemét és Szeged kivételével. Utóbbi két helyszínen várhatóan június közepétől fogadják majd az ügyfeleket - ismertették.
Kiemelték: az ügyfelek mindhárom intézményt a járványügyi higiéniás szabályok betartásával látogathatják, például maszkviselés, kézfertőtlenítés mellett.
Az ügyfélszolgálat és tanácsadó hálózat szakemberei széles körű tapasztalattal rendelkeznek az előrelátó pénzügyi termékválasztás, a minősített fogyasztóbarát termékek, az elérhető állami támogatások, a pénzügyi fogyasztóvédelmi ügyek, vagy akár a fizetési nehézséggel küzdő ügyfelek problémáinak kezelése terén is - hívta fel a figyelmet az MNB.
A navigátor irodák 2020 tavasza óta a járványügyi korlátozások ellenére is több mint 23 ezer esetben támogatták ingyenes tanácsadással, információkkal a hozzájuk fordulókat - húzták alá.
Az MNB ügyfélszolgálata az érdeklődők figyelmébe ajánlotta a weboldalán található időpontfoglaló alkalmazást, melynek segítségével az ügyfelek jól tervezhető módon intézhetik ügyeiket.