Az indulás óta pontosan 86 103-an keresték fel az ügyfélszolgálatot, az ügyfelek döntõ többsége - több mint 90 százaléka – írásban vagy telefonos kapcsolatfelvétel útján. A személyes megkeresések száma négy év alatt megközelítette a 2500-at.
A 2010. szeptember 1-jén létrehozott ügyfélszolgálatot legtöbben a kötelezõ gépjármûfelelõsség-biztosítással (kgfb) kapcsolatos ügyekben keresték meg: a legtöbb kérdés a fedezetlenségi díjra, a bónus-malus besorolásra, a biztosítatlan gépjármûvek okozta károkra, illetve a MABISZ Díjnavigátorra vonatkozott.
„A MABISZ Ügyfélszolgálatát azzal a céllal hoztuk létre négy évvel ezelõtt, hogy az ügyfelek gyors és pontos információhoz jussanak általános biztosítási kérdésekben és a saját, egyedi szerzõdésükkel kapcsolatban is. Az, hogy négy év alatt több mint 86 ezren éltek ezzel a lehetõséggel, mutatja, hogy hiánypótló a kezdeményezés, és az információszolgáltatás mellett fontos edukációs feladatokat is ellát” – foglalta össze az elmúlt évek tapasztalatait Molnos Dániel a MABISZ fõtitkára.
A MABISZ Ügyfélszolgálat „csúcsidõszaka” általában az õszi-téli hónapokra esik, amikor a kgfb-díjak hiteles összehasonlítására szolgáló MABISZ Díjnavigátorról, illetve a „kötelezõ- váltással” kapcsolatos témákról érdeklõdnek az ügyfelek.
Az idei év elsõ kilenc hónapjában, 2014. január 1-je és 2014. szeptember 1-je között 12 824 megkeresést regisztrált a szervezet, ebbõl 10 644 telefonos, 1411 írásos, 769 pedig személyes kapcsolatfelvétel volt.