Az AXA nemrég kötött partnerséget a világ egyik legnagyobb, online ügyfél-értékelési és véleményezési platformot nyújtó társaságával, a Feefo-val. Az eBay-en például kezdetektõl fogva elérhetõ volt egy online visszajelzési rendszer az ügyfelek számára, de bármely, online jelenléttel rendelkezõ vállalkozás számára sikert hozhat egy olyan rendszer, ahol ügyfelek visszajelzést tudnak adni vásárlási, szolgáltatási tapasztalataikkal kapcsolatban.
A Feefonak köszönhetõen ezentúl az AXA ügyfelei, amint benyújtják kárigényüket, meghívást kapnak, hogy értékeljék, véleményezzék a kárrendezéssel kapcsolatos tapasztalataikat egy 1-tõl 5-ig terjedõ skálán, amit szövegesen is kiegészíthetnek.
A kezdeményezést elsõ körben csak a vállalati ügyfelekre terjeszti ki a biztosító, ahol a 30 napos pilot idõszakban a véleményeket még nem teszik közzé. Év közepétõl már a lakossági ügyfelek számára is elérhetõ lesz a szolgáltatás, lakásbiztosítások, majd gépjármû-biztosítások esetében is.
A biztosítótársaságok számára nem elég, ha õk maguk elmondják, hogy kárrendezési gyakorlatuk tökéletes, hiszen az ügyfelek itt is, mint bármely más szolgáltatás esetében, elsõsorban a többi ügyfél véleményében bíznak.