A nuTonomy szoftverei, érzékelõi és számítógépei elsõ körben Peugeot 3008-as modellekbe kerülnek beépítésre, a végsõ cél azoknak a technológiai megoldásoknak a kifejlesztése, melyek segítségével önjáró autók egész flottái is biztonságosan és hatékonyan mûködtethetõvé válnak.
A kísérletek egyértelmûen a "level 5" önvezetõ autók területén mozognak, azaz olyan megoldás kifejlesztése a cél, melyben a sofõr teljesen átlényegül utassá, a vezetéshez semmiféle input nem szükséges a részérõl. Alig pár hete jelentett be hasonló együttmûködést a Mercedes-Benz, illetve tulajdonosa a Daimler a Boschal, valamint a BMW az izraeli Mobileyeal.
Nem meglepõ módon PSA Group célja is elsõsorban egy on-demand elven mûködõ, autonóm taxi szolgáltatás kialakítása, és a nyilatkozatok szerint épp a városi közlekedés jelenti a legnagyobb kihívást ennek megvalósításában. A nuTonomy hazai pályán mozog, hiszen az MIT által alapított vállalkozás a McKinsey-vel karöltve volt az elsõ, ami vezetõ nélküli taxi szolgáltatást tesztelt, ugyancsak Szingapúrban.