Az Union Biztosító lényegesen kevesebb vállalati ügyfele köt dolgozóira baleset-biztosítást, mint ahányan vállalati vagyonbiztosítást kötnek. A Signal kkv-s ügyfeleinek kevesebb mint 10 százaléka köt munkatársaira baleset-biztosítást, ráadásul a válság nyomán számos vállalkozás kérte a baleset-biztosításaik megszüntetését. A Generalinál élõ szerzõdéssel rendelkezõ céges ügyfeleknek csak 3 százaléka köt baleset-biztosítást a dolgozóira vagy dolgozói egy részére (tipikusan a vezetõkre). Schaub Erika személybiztosítási üzletágvezetõ a Napinak úgy nyilatkozott: csekély örömre csak az adhat okot, hogy a szerzõdések száma kismértékben, 4 százalékkal emelkedett az idén.
Az Allianznál ezzel a vállalati ügyfelek jelentõs része rendelkezik az alkalmazottakra vonatkozó baleset- és élet-, egészségbiztosítással is. A multinacionális cégek mellett a kkv-szektor vállalatai is egyre nagyobb számban gondoskodnak ily módon is a dolgozókról. Hasonló a helyzet az Aegonnál: az üzemi baleseti felelõsségbiztosítás 2011-ben töretlen népszerûségnek örvendett, és más felelõsségbiztosításokhoz hasonlóan növekvõ érdeklõdést és egyre magasabb eladási számokat látnak.
Az ügyfelek nagy része elsõsorban baleseti halálra, baleseti egészségkárosodásra, baleseti mûtéti térítésre, baleseti kórházi ellátásra, csonttörésre, baleseti sérülésre keres biztosítási fedezetet. Emellett a baleseti eredetû táppénz kiegészítésére kötött biztosítások száma is növekszik.