A termék célja, hogy egy minél egyszerûbben igénybe vehetõ, megfizethetõ megoldást kínáljon akár magánemberek, akár vállalkozások számára a tájfunok által leginkább sújtott területeken, csökkentve a gazdasági károkat. A Swiss Re viszontbiztosítói minõségében a technológiai oldalon is besegít, katasztrófa szimulációs modelljeire alapozva készít ajánlatokat a Ping An ügyfélbázisának.
A "tájfun-biztosítás" teljes körûen a mobilplatformon valósul meg, okostelefonon keresztül történik a szerzõdéskötés, a tájékoztatás és a teljes kártalanítási folyamat is. Ezen felül a felhasználók valós idõben követhetik az aktuális tájfunok adatait, úgymint várható útvonaluk és adott idõben mért erõsségük, ezek hitelességét Kína állami meteorológiai intézete garantálja, és a kártérítés nagyságának megállapításában is jelentõs szerephez jutnak.
A biztosítás jelenleg Észak-Kelet-Kína 8 tengerparti régiójában vehetõ igénybe. A kártérítési folyamat nagyrésze automatizált, a kárigény beérkeztétõl számított három napon belül meg is történik a kifizetés.