"Ígéretet teszünk arra, hogy az érintett ügyfelek biztonságban és könnyen hazajutnak, amikor visszatérnek az Egyesült Királyságba" - mondja a kárrendezési igazgató.
Az LV= (General Insurance) közölte, hogy körülbelül 200 ügyfélnek kell kárigényt benyújtania, miután tűz pusztított a lutoni repülőtér egyik terminálparkolójában.
A többszintes épületben mintegy 1500 jármű parkolt, amikor 2023. október 10-én este fél tíz után tűz ütött ki a reptéren. A tűz gyorsan terjedt a parkolóban, amely több járművet súlyosan megrongált. Az épület összeomlott.
Az érintett ügyfelek támogatására az LV= azt nyilatkozta, hogy a támogatás részeként elengedik az önrészeket és megvédik a kármentességi kedvezményt. A biztosító arra is törekszik, hogy a kárigényeket még azelőtt rendezze, hogy az ügyfelek visszatérnének az Egyesült Királyságba.
Martin Milliner, az LV= kárrendezési igazgatója elmondta: "Nagy biztosítóként azért vagyunk itt, hogy támogassuk ügyfeleinket, amikor ilyen szörnyűség történik, és azt szeretnénk, ha biztonságban éreznék magukat. Ezért teszünk ígéretet arra, hogy az érintett ügyfelek könnyen és biztonságosan hazajutnak.
"Nemcsak azt garantáljuk, hogy az ügyfeleket hazaszállítjuk, hanem lemondunk az önrészről és megvédjük a kármentességi kedvezményt, mert ez a helyes dolog. Reméljük, hogy ez ügyfeleinknek némi megnyugvást nyújt ebben a nehéz és stresszes időszakban." tette hozzá Milliner.