Október 12-én tette elérhetõvé biztosítási platformjának API-ját a Lemonade. Ennek segítségével bármely szolgáltató egyszerûen befûzheti online felületébe a startup szolgáltatásait, azaz közvetve árulhatja termékeihez kapcsolva a Lemonade biztosításait. A cég jelentése szerint a bejelentést követõ elsõ 24 órában 400-an éltek a lehetõséggel.
Az API segítségével a bérlõknek, illetve ház- és lakástulajdonosoknak szóló konstrukciók váltak elérhetõvé, az elsõ nap adatait Daniel Schreiber társalapító tette közzé. Eszerint az igénybe vevõk a következõképp oszlottak meg:
- 43% ingatlanközvetítõ illetve ingatlan menedzsment vállalkozás
- 28% pénzügyi szolgáltató
- 21% e-kereskedelem
- 8% lakásbiztonság és IoT vállalkozás
Az Insurance Journal portál kérdésére a Lemonade elmondta, fokozatosan teszi elérhetõvé az API-ját egy olyan automatizmust használva, ami különféle kritériumok alapján rangsorolja a kérvényezõket. Ez figyelembe veszi a kérvényezõk célcsoportjait, piaci jelenlétét, illetve ezek kompatibilitását a Lemonade céljaival.