A teljesen elektromos üzemû Boltban a GM saját fejlesztésû vezetési rendszere, a Cruise Automation vette át a sofõr szerepét, és furikázta a sajtó munkatársait. A rendszert korábban Detroitban, Phoenixben és San Franciscóban is tesztelték éles helyzetben, de a keddi sajtóút volt elsõ eset, hogy nem a General Motors munkatársai ültek az autóban. Az önvezetõ autó koncepcióba már most dollármilliárdokat öltek a legnagyobb autógyártók, túlnyomó többségük egyfajta sofõr nélküli taxiszolgáltatás kiépítésére akarja felhasználni a technológiát, ebbe a körbe tartozik a most elsõ publikus tesztútját megtevõ Bolt is. A GM abban a tekintetben azonban kiemelkedik vetélytársai közül, hogy lényegesen hamarabb szeretné bevezetni a szolgáltatást, Dan Ammann elnök nyilatkozatai alapján évek helyett negyedévekben gondolkodik.
A 15 perces tesztjárat során az autó nagyjából 3,5 kilométeres utat tett meg San Francisco egyik legforgalmasabb részén. Ezalatt 117 emberrel, 4 biciklissel és 129 autóval találkozott. Az autó sosem lépte át a 32 km/h sebességet, miközben sûrû forgalomban, gyalogosátkelõkön keresztül, építkezési területekkel, villamosvonalakkal és szabálytalanul parkoló autókkal tûzdelt terepen navigált keresztül. Az útjelzõ bólyák és a szabálytalanul, az úttest egy részét elfoglaló autókkal olykor nehezebben boldogult, de minden esetben megoldotta a feladatot. Igaz, olykor már bosszantóan elõvigyázatos volt, egy szemközti sávban közlekedõ biciklist érzékelve szinte a megállásig lassított, illetve majdnem egy percet állt egy építkezés mellett leparkoló mozgóbüfé mögött, ahol a munkások éppen az ebédjüket vásárolták, mire a sofõr megunta a dolgot, és az irányítást átvéve megelõzte a kisbuszt. A GM leány Cruise Automation vezérigazgatója szerint ezek a gyerekbetegségek relatíve gyorsan leküzdhetõk. Nyilatkozatában rávilágított a tét nagyságára is, aki ugyanis elsõként tud piacra lépni, az nem csupán új modellel bõvíti a választékát, hanem elsõként tud robottaxi szolgáltatást bevezetni, hatalmas piaci elõnyt szerezve ezzel.