A Telenor csoport az F24-et választja globális válságkezelésre
2024.02.01

A Telenor csoport kiterjesztette partnerségét az F24-gyel, hogy a szolgáltató CIM megoldását központi válsághelyzetekre való felkészülési eszközként vezesse be.

A Telenor Group nemzetközi távközlési vállalat, amely több mint 200 millió ügyfélnek nyújt mobil-, szélessávú és televíziós szolgáltatásokat az északi országokban és Ázsiában.

Audun Martinsen, a Telenor Csoport globális üzleti biztonsággal foglalkozó válságkezelési vezetője elmondta: "Társadalmilag kritikus infrastruktúrák szállítójaként a Telenor Csoportnál a biztonság nagyon magas prioritást élvez. Ezért a vészhelyzeti megoldás kiválasztásának előfeltétele volt, hogy az a Nemzeti Biztonsági Hatóság ajánlásainak megfelelően működjön, és hogy az adatokat Norvégiában üzemeltetett szervereken tárolják. Továbbá, az is fontos volt számunkra, hogy a vészhelyzeti megoldás rugalmas legyen, és úgy alakítsuk ki, hogy megfeleljen a szervezetünknek. A CIM segítségével olyan platformot kapunk, amely többféle igényt is le tud fedni."

Az új megállapodás részeként a Telenor átveszi a CIM Collaboration modulját, amely egyedi megközelítést kínál a más felekkel való kapcsolatteremtéshez incidensek esetén, valamint a napi működés során.

Benjamin Jansen, az F24 ENS/CM értékesítési alelnöke hozzátette: "Egy speciális és dedikált válságkezelési megoldás egyre fontosabbá válik az olyan nagy globális vállalatok számára, mint a Telenor Csoport. Az incidensek és válságok természetüknél fogva eléggé összetettek, ezért a válságkezelésre szolgáló szoftveres megoldás egyszerűsége döntő fontosságú. Az F24 CIM megoldása biztosítja, hogy a Telenor különböző reagáló csapatai ugyanazzal a naprakész helyzetképpel dolgozzanak."