A Hippo 273 millió dolláros nettó veszteséggel zárta a 2023-as évet, ami 18%-os csökkenés a 2022-es évükhöz képest.
A vállalat Szolgáltatások szegmense, amely a fogyasztói biztosítási ügynökséget és a First Connectet foglalja magába, 2023-ban 459,7 millió dolláros díjbevételt ért el, ami 28%-os növekedést jelent 2022-hez képest. A bevétel 44,3 millió dollár volt, ami 20%-os növekedést jelent 2022-hez viszonytva. A korrigált működési veszteség pedig 37,6 millió dollár volt, ami 23%-os csökkenést jelent 2022-vel összehasonlítva.
A vállalat Insurance-as-a-Service szegmense, amely a Spinnaker fronting üzletágat foglalja magában, összesen 513,9 millió dolláros díjbevételt ért el, ami 84%-os növekedést jelent 2022-hez képest. A bevétel 70,7 millió dollár volt, ami 91%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A korrigált működési bevétel 18,3 millió dollár volt, ami 239%-os növekedést jelent 2022-hez képest.
A vállalat lakásbiztosítási programjának teljes díjbevétele 360,5 millió dollár volt, ami 2%-os csökkenést jelent 2022-hez képest. A bevétel 102,1 millió dollár volt, ami pedig 60%-os növekedést mutat. A bevételek növekedése elsősorban a magasabb megkeresett díjaknak köszönhető, amit részben ellensúlyozott a nettó jutalékbevételek csökkenése, ami a Hippo 2023-as viszontbiztosítási szerződéseinek változását tükrözi. Ez magasabb díjmegtartást eredményezett, valamint a tervezett díjemelések elérését is. A korrigált működési veszteség 180,3 millió dollár volt, ami 11%-os növekedést jelent a 2022-es évhez képest.
Összességében a Hippo három szegmense 1,13 milliárd dollárnyi bevételt termelt 2023-ban.
A nettó kárhányad 169% volt az év során, szemben a 2022-es 239%-kal.
Az év értékesítési és marketingköltsége 80,1 millió dollár volt, ami 21%-os csökkenést jelent a 2022-es évhez képest.
A Hippo jelentése szerint több mint 100 000 felhasználó telepítette az alkalmazásukat.