Megújult az Allianz márka
2018.04.05
A megújult márkához egy új, lendületes arculat is kapcsolódik, mely 2018 elejétõl válik láthatóvá az Allianz Hungáriánál.

"Ebben a modern világban ahhoz, hogy megragadjuk a figyelmet, elengedhetetlen, hogy kitûnjünk a versenytársaink közül és egyedülálló szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleink számára. Ügyfeleink között egyre növekszik a fiatalok száma, akik egy szolgáltatással kapcsolatban már alapvetõ követelménynek tekintik az átláthatóságot, a könnyen kezelhetõséget és az innovatív megoldásokat. Ezért az új koncepciónk lényege, hogy a köztudatban az új arculat fiatalosabb, modernebb, közvetlenebb Allianz márkát érzékeltessen, közvetítve az emberi érzéseket, hogy még személyesebb, könnyebb kapcsolatot alakítsunk ki ügyfeleinkkel" - írja a cég.


Az Allianz új márkaértékét három címszóban foglalhatjuk össze: egyszerû, szimpatikus, egyedi.

"Ahhoz, hogy ezeket az értékeket szemléltessük az ügyfelekkel, sokkal modernebb megjelenést választottunk. Az egyik ilyen kinézeti változás, a megszokott kék háttérben lévõ Allianz logó, mely elhagyja a keretét, és csak a felirat a sas szimbólummal lesz látható, szabadabb, kötetlenebb hatást keltve. A sas, mint szimbólum mindig is határozottságot, megbízhatóságot sugallt, mivel a köztudatban is ismerté vált, ezért külön, önálló formájában is alkalmazható. Ezáltal, a bizalom ébresztése mellett, az egyszerûségre, letisztultságra és átláthatóságra lehet következtetni. Továbbá frissül a betûtípus, a színvilág, a képek stílusa, a nyomtatott anyagok és digitális felületek kinézete is" - teszik hozzá.