![](https://mabisz.hu/szemle/wp-content/uploads/szemle/img-7816.png)
A Prezi most ünnepli 9-ik születésnapját: a prezi.com oldal 2009. áprilisában indult el. Ezalatt az idõ alatt 100 millió felhasználó regisztrálta magát az oldalon, az ott készült elõadásokat pedig eddig 3,5 milliárdszor nézték meg.
A Prezi alapvetõ koncepciója a zoomolás volt, amelyik lehetõvé tette, hogy lineráisan elmesélt történetek helyett, a térben lehessen elõadást tartani, felfedve ezzel a dolgok közötti összefüggéseket is.
Az egy évvel ezelõtt megjelent Prezi Next pedig már párbeszéd alapú elõadásokat tesz lehetõvé.
A 100 millió felhasználó elérésével egyidõben a Prezi új amerikai irodát is nyit. Az új székházat az a Gensler nevû cég tervezte, amelyik a Facebook és az Instagram San Francisco-i irodáját is építette. A Prezinek – az elsõ lakásirodáját leszámítva, amikor a CEO Árvai Péter nappalijából dolgoztak – a mostani az 5-ik irodája San Franciscóban. Eddig azonban más cégekkel közösen béreltek egyre nagyobb és nagyobb tereket egy-egy épületen belül.
“A Prezi nagyot nõtt az elmúlt években mind a felhasználói, mind a munkavállalói számát tekintve” – mondta Árvai Péter, a Prezi társalapítója és vezérigazgatója (CEO-ja). “De változás van a menedzsmentben is. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy új pénzügyi igazgató (CFO) érkezett a Prezihez. Narayan Menon olyan cégeknél szerzett tapasztalatot pénzügyi stratégia megtervezésében és végrehajtásában, mint a Microsoft, a Cisco vagy a Skype. Tudása nagy segítség lesz abban, hogy elérjük a következõ szintet a növekedésben” – tette hozzá.
Narayan Menonnak, aki mostantól a San Franciscóból felügyeli a Prezi pénzügyeit, több mint 20 éves tapasztalata van Fortune 50, illetve SaaS cégek vezetésében