Tovább javult a szektor megítélése az utazók körében
2018.05.29
Az utasbiztosítások több mint 40 százalékát a három nyári hónapban kötik az ügyfelek, Az utazási fõszezon kezdete elõtt a Netrisk díjátadó eseményen tette közzé, hogy az elõzõ évben mely biztosítók termékei kapták a legkedvezõbb értékelést az ügyfelektõl - derül ki a Netrisk.hu közleményébõl.

Az Év Utasbiztosítója 2017 ügyfélszavazás nyertesei:

  • Mapfre Asistencia S.A. Magyarországi Fióktelepe
  • Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. (a 2018. áprilisi egyesülést követõen e társaság utasbiztosítási termékei is az Union Biztosító neve alatt futnak)
  •  AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

A legnagyobb biztosításközvetítõ portál 2015-ben bevezetett utasbiztosítás-értékelési rendszerén keresztül az ügyfelek egy kérdõíven tudják véleményezni az általuk választott utasbiztosítási terméket a vásárlástól az esetleges kárrendezésig. Az Év Utasbiztosítója Díjat több mint 100 ezer utasbiztosítás tavalyi közvetítése során beérkezõ értékelések alapján ítélte oda immár második alkalommal a Netrisk.hu.

„A biztosítók népszerûségi sorrendje mellett az ügyfélszavazás évrõl évre rávilágít az utasbiztosítással foglalkozó biztosítók általános megítélésének alakulására is – magyarázza Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. – Az adatok kedvezõ változásról tanúskodnak: míg 2016-ban az 5-ös skálán átlagosan 4,58 pontra értékelték az utasbiztosítási szolgáltatókat (ami eleve igen jó megítélésnek számít), 2017-re ez a pontszám 4,71-ra emelkedett.”