Az Insurity, a felhőalapú szoftverek és elemzések szolgáltatója a biztosítók, brókerek és MGA-k számára partnerségre lépett a Gain Life vállalattal, amely a biztosítási kárigénylési folyamat viselkedési közgazdaságtan és mesterséges intelligencia segítségével történő javítására összpontosít.
Ezzel a partnerséggel az Insurity az első olyan nagy kárrendezési rendszerré vált, amely a Gain Life kárrendezési kommunikációs platformjának segítségével 24/7 automatizált útmutatást és támogatást nyújt a kárigénylőknek és a biztosítottaknak.
Az együttműködés olyan kihívásokra ad választ, mint a kárigény-feldolgozás nagy adminisztratív terhe és a kárigénykezelési szakemberek korlátozott elérhetősége.
A rendszer racionalizálja a kárrendezés menedzsmentjét, hatékonyabban juttatva el a kulcsfontosságú dokumentumokat és betekintést, csökkentve a szakemberek terheit, és lehetővé téve számukra, hogy prioritást adjanak az ügyfélkapcsolatoknak.
A biztosítók költségcsökkentést és nagyobb ügyfél-elégedettséget érhetnek el.
A Gain Life platformja már 25%-os megtakarítást ért el a kizárólag orvosi kárigényeknél és több mint 18 000 dollárt komplex kieséses munkaidőre vonatkozó kárigényenként.
Emellett a kárrendezési szakemberek számára heti több mint négy órát takarít meg, és hatékony folyamatot biztosít a kárigénylők nagyfokú elkötelezettségével.
Sean Eldridge, a Gain Life társalapítója és vezérigazgatója kiemelte a partnerség előnyeit: „Ez az együttműködés lehetővé teszi az Insurity ügyfelei számára, hogy használják a Gain Life platformját, amely viselkedési közgazdaságtant és mesterséges intelligenciát alkalmaz az igénylők irányítására, a késedelmek megelőzésére és az eredmények optimalizálására”.
Chris Lafond, az Insurity vezérigazgatója megjegyezte: „A Gain Life vállalattal való partnerségünk a fejlett mesterséges intelligencia és a viselkedési ismeretek révén javítja kárrendezési szolgáltatásainkat, javítja az ügyfélélményt és kiemel minket az iparágból.”