A Signal piaci részesedése jelenleg 1,6 százalék. A növekedés súlypontjai: a kis- és közepes vállalkozások komplett kiszolgálása, a lakosság körében pedig a felsõ-középosztály megnyerése – idézi az MTI az elnök-vezérigazgatót.
Ami pedig a biztosítási termékeket illeti: az autóbiztosításban a kötelezõ és a casco biztosítás együttes megkötésére törekszenek, és a lakásbiztosításban is a minden kockázatot felvállaló termékkel állnak elõ. Nagy reményeket fûznek a betegbiztosítás adómentessé tételéhez, mivel anyacégük nagy tapasztalattal bír ezen a területen.
Nemrégiben a román Signal leányvállalat egy ötezer fõs céggel kötött öt évre szóló egészségbiztosítást, és járóbeteg-rendelõt épített a gyári alkalmazottak kiszolgálására.
Az idén a kgfb-díjbevételt 25 százalékkal tudták növelni, miközben a piac csaknem ennyivel kevesebb bevételhez jutott. Az idei kötelezõ gépjármû-felelõsségbiztosítási (kgfb) kampányban megõrizték pozíciójukat. A casco-díjbevétel szintén negyedével nõtt az idén. A Signal az autóbiztosításoknál a 35 év feletti, közepes méretû városokban élõkre koncentrál. A flottabiztosításoknál pedig a célcsoportjukba az olyan, 25-nél kevesebb jármûvet tartó cégek tartoznak, amelyek nem fuvarozó vállalkozások.