Az AXA UK & Ireland új kommunikációs, ügyfél-, márka- és fenntarthatósági igazgatója
2025.02.11

Az AXA UK & Ireland új vezetői szerepkörbe vonta össze külső kommunikációs, belső kommunikációs, ügyfél- és márkafunkcióit, valamint fenntarthatósági programját: Kommunikációs, ügyfél-, márka- és fenntarthatósági vezető.

Ezt a pozíciót Sally Pain tölti be, aki egyben az AXA UK & Ireland igazgatótanácsának is tagja lesz, és Tara Foley, az AXA UK & Ireland vezérigazgatója alá tartozik majd.

Foley így nyilatkozott: „Alig várom, hogy Sallyvel együtt dolgozhassak a kommunikáció, a márka és az ügyfelek üzeneteinek hatásának és következetességének további fokozásán, valamint a fenntarthatósági menetrendünkre való nagyobb összpontosításon. Sally gazdag tapasztalata és innovatív megközelítése segíteni fog nekünk abban, hogy többet érjünk el mind belső, mind külső szinten, ami viszont azt jelenti, hogy jobban tudjuk támogatni kollégáinkat és ügyfeleinket.”

Pain tapasztalt kommunikációs szakember, aki széleskörű tapasztalattal rendelkezik az egészségügyi, a biztosítási és a gyorsan változó fogyasztási cikkek ágazatában, és több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik mind csoportos, mind divíziós szinten, vezető beosztásban is.

Vezette a PR, a vállalati kommunikáció, a közügyek és a belső kommunikáció feladatait, legutóbb pedig a Bupa márka-, ügyfél- és fenntarthatósági tevékenységét felügyelte.

Pain a kinevezését kommentálva elmondta: „Izgatottan várom, hogy az AXA UK & Ireland tehetséges csapatával együtt dolgozhassak a márka további erősítésén, a kollégákkal és ügyfelekkel való szorosabb kapcsolat kiépítésén, valamint a tartós értéket teremtő fenntarthatósági kezdeményezések előmozdításán."