Egyre népszerûbb hûségprogramok: már a biztosításkötés is pontra váltható!
2012.09.10
Hazánkban is egyre népszerûbbek a hûségprogramok, kedvezmény-rendszerek, melyek különbözõ módon juttatják vásárlási elõnyhöz az embereket. Számos napi fogyasztási cikk, tankolás, hotelszolgáltatás esetében ezeknek kiemelkedõ jelentõségük van, mostantól pedig már a biztosítást is ide sorolhatjuk, hiszen az UNION Biztosító csatlakozott a SuperShop programhoz.

Az UNION Biztosító 2012. szeptember 3-tól pontkibocsátó partnere lett Magyarország legnépszerûbb többpartneres törzsvásárlói hûségprogramjának, a SuperShopnak, így mostantól casco, lakás-, baleset-, egészség- és a legkedveltebb életbiztosítások megkötésével is gyarapíthatók az értékes forintokat érõ pontok. Az ügyfelek - amellett, hogy biztonságukról, jövõjükrõl, minõségi egészségügyi szolgáltatásukról gondoskodnak - a biztosítási díjak befizetésével gyûjtött pontjaikat egyéb, napi fogyasztási cikkek vásárlásánál, tankolásnál, hotelszolgáltatás igénybevételekor stb. válthatják be. A SuperShop kártyával rendelkezõ ügyfelek minden befizetett 100 forint biztosítási díj után kapnak SuperShop pontot, így tehát rendszeresen - egy havidíjas biztosítás megkötésével például havonta - megnövelhetik pontjaik számát. A pontok a programban részt vevõ termékek kapcsán a 2012. szeptember 3-a után kötött szerzõdések esetén vehetõk igénybe.


A SuperShop programba kiválóan illeszkednek a biztosítási szolgáltatások, hiszen szinte mindenkinek szüksége van valamilyen biztosításra, amelynek megkötésével mostantól lehetõsége van pontokat gyûjteni” – mondta Lehel Gábor, az UNION Biztosító elnök-vezérigazgatója. Mindig is jelentõs figyelmet fordítottunk arra, hogy minõségi szolgáltatásokat nyújtsunk a bennünket választó ügyfeleknek. A csatlakozással ezt most kétszeresen is igazoljuk: egyrészt egy minõségi termékeket nyújtó kedvezményadó kör tagjává váltunk, másrészt pedig a biztosítási díjak után kibocsátott pontokkal hozzájárulunk ahhoz, hogy ezen termékekhez a tudatos vásárlók kedvezõbb feltételekkel jussanak hozzá úgy, hogy beváltják pontjaikat.”

A kártyabirtokosok számának növekedése is jól mutatja a SuperShop program népszerûségét: 2008 és 2011 között közel 70%-kal magasabb lett a kedvezményeket igénybe vevõk száma. A mindenki által jól ismert program pontrendszeren alapul: a pontok gyûjtésével akár ezekkel is fizethet a vásárló a SuperShop partnereknél.

Az ügyfelek számára kialakított egyszerû programmûködéssel és a folyamatos innovációval mindig igyekszünk a SuperShop kártyabirtokosainknak az élet minden területén kézzelfogható elõnyöket biztosítani. Az UNION Biztosító csatlakozásával a SuperShop tovább bõvíti a SPAR, INTERSPAR, OMV, OBI, Burger King, Erste Bank, wellnessszallas.hu SuperShop partneri kört. Így együtt még többet tudunk nyújtani a kártyabirtokosok számára – mondta Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezetõ igazgatója.