Díjazták a KÖBE termékújdonságait
2012.11.14
2012. különleges év a KÖBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület számára. Nemcsak sikeres név- és arculatváltásuk kötõdik ehhez az évszámhoz, hanem a KÖBE szakmai tevékenységét is elismerték kiemelkedõen magas szinteken. Az Egyesület a Superbrands Bíráló Bizottságának döntése értelmében – Superbrands 2012 díjat nyert Business kategóriában, majd a napokban egy másik rangos elismerésben részesült: megkapta a kitüntetõ MagyarBrands minõsítést.

A díjakat oda ítélõ két független szakmai zsûri döntése egybecsengõen jelzi, hogy a KÖBE elõkelõ helyet foglal el a legelismertebb magyar üzleti és fogyasztói márkák szûk táborában.

A sikerhez vezetõ útról, dr. Zámbó Ákos, az Egyesület vezérigazgatója a következõket mondta: „Tartósan sikeres teljesítmény kizárólag akkor érhetõ el, ha munkánk minden részletére kiemelt figyelmet fordítunk. A nemrég 16. születésnapját ünneplõ, magyar tulajdonú biztosító életében is hosszú út és sok, egyaránt fontos tényezõ vezetett a Superbrands 2012 és a kétszeres MagyarBrands elismerésig.”

A vezérigazgató elmondása szerint a KÖBE innovatív szolgáltatásai, kedvezõ díjai és az aktuális piaci igényekhez való rugalmas alkalmazkodása olyan erõsségeik közé tartoznak, amelyek révén az Egyesület mostanra Magyarország legnagyobb magyar tulajdonú nem-életbiztosítójává vált.

Dr. Zámbó Ákos úgy nyilatkozott, hogy „a sikerhez hozzájárultak azon termékújdonságok is, mint pl. a „Kötelezõ és casco egy áron” biztosítási csomag, az „Önrész biztosítás”, illetve a „Defekt, gumiabroncs és kátyúkár biztosítás”, melyek után az új termék bevezetése szinte már elvárásként jelentkezik az ügyfelek részérõl.

A 2013. évben bevezetendõ termékeink között is van jó néhány olyan, amely eddig ki nem szolgált biztosítási igényekre adja meg a megoldást. A Parkolás Biztosítás például már most igen népszerû a kiegészítõ termékek közt. A célunk az, hogy innovatív termékeinkkel továbbra is az élen járjunk, és a kiegészítõ termékeink értékesítési sikereivel hozzájáruljunk a tagsági kör bõvüléséhez.

A díjak elnyerése is alátámasztja, hogy a magyar nonprofit biztosító egyesületi forma piacszabályzó ereje megfelelõ alternatívát biztosít a tudatos fogyasztók számára a jelenlegi profithajsza világában.”