Élvonalban a Genertel
A Genertel az elsõ két hét adatai alapján egyértelmûen a kampány nyertesei közé tartozik; a tarifahirdetés óta stabil helye van a „TOP 3 biztosító” között. Az online alkuszok adatai szerint a náluk regisztrált kötések 12-15 százalékában a Genertelt választották.
„,Az idei kampányban hatvanezer új kötésre számítunk. Erre jó esélyünk is van, hiszen a különbözõ kalkulátorok szerint második helyen állunk az új szerzõdéskötéseknél, csupán egy biztosító elõz meg minket.” – emelte ki Csikós Dániel, a Genertel vezérigazgatója.
„A slágerek”: lopásfedezet és minicasco extra
Idén is estek a díjak tavalyhoz képest, de a csökkenés már nem annyira számottevõ, hogy ne merüljön fel az autósban; talán jobban jár, ha szimpla kötelezõ biztosításváltás helyett inkább kiegészítõ terméket választ a kötelezõje mellé.
Az eddig befutó adatok alapján jól látszik, hogy a kiegészítõt választók közül a legtöbben a lopáscascot, a már tavaly is népszerû minicasco extrát és az assistance szolgáltatást választják a Genertel kötelezõ biztosítása mellé.
Ma Magyarországon évente több mint négyezer autót lopnak el a tulajdonosaiktól, a felmérésünk szerint az autósok 61 százaléka ennek a kárnak a bekövetkezésétõl tart leginkább. Ezért elmondhatjuk, hogy valódi hiánypótló termékként kínálja a Genertel az autó korától függõ díjú, évi néhány ezer forintért elérhetõ kiegészítõ lopásbiztosítást.” – mondta Csikós Dániel.- „A tavaly óta elérhetõ minicasco extra szolgáltatásunk egyedülállóan ösztönzi az autósok öngondoskodását, nem csoda, hogy az autósok harmada ezt veszi igénybe.”