Kiugróan teljesített a Genertel: 66 ezer új kgfb-szerzõdést kötött az év végi kampányban
2013.01.30
Várakozáson felül szerepelt a Genertel az év végi kampányban: a mintegy 66 ezer új kgfb-szerzõdés megkötésével a társaság a teljes mezõny második legsikeresebb biztosítója volt. Jelentõen javította a társaság eredményességét a minicasco népszerûségének töretlen emelkedése: a legutóbbi kampányban már az új kötelezõ szerzõdések mintegy negyede mellé kötöttek ilyen biztosítást.

A közvetlen csatornákon, illetve a közvetítõ partnereken keresztül megkötött szerzõdések teljes feldolgozása nyomán véglegessé vált, hogy a legutóbbi kgfb-kampányban a tervezett 60 ezernél tíz százalékkal többen, 66 ezren kötöttek kötelezõ biztosítást a Genertelnél. Az eredmény különösen annak fényében számít kedvezõnek, hogy az elõzetes adatok szerint az idei kampányban 20-25 százalékkal kevesebben kötöttek új szerzõdést, mint egy évvel korábban.

Az autósok körében egyértelmû törekvés tapasztalható az öngondoskodásra: az idén már csaknem minden harmadik kötelezõ biztosítás mellé kötöttek valamilyen kiegészítõt a Genertelnél. A legtöbben a karambolban kárt okozó autó kárait fedezõ minicascóval igyekeztek növelni a biztosítási fedezetet, a második legnépszerûbb kiegészítõ szolgáltatás az assistance volt.

„Bár a Genertelt elsõsorban kedvezõ gépjármû-biztosítási szolgáltatásairól ismerik az ügyfelek, a direktbiztosító hazai piaci térnyerését jelentõsen segítette a lakásbiztosítási szerzõdések alakulása is. Ebbõl a termékkörbõl 2012-ben 84 százalékkal többet sikerült értékesítenünk, mint egy évvel korábban – emelte ki Csikós Dániel, a Genertel vezérigazgatója.