Kiderült, melyik biztosító nyújtja a legszínvonalasabb szolgáltatást
2013.04.24
A független alkuszok értékelése alapján a Generali Biztosító harmadik alkalommal vehette át a legjobb partnerkapcsolatért járó díjat a Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetsége (MABIASZ) tavaszi konferenciáján. A díjjal a MABIASZ azt a biztosítót jutalmazza, amely az alkuszok véleménye alapján a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtotta az elmúlt egy évben.

2010 és 2011 után 2013-ban ismét a Generalinak ítélte a MABIASZ a legjobb minõsítést az alkuszok összesített értékelése alapján. A komoly szakmai tekintélynek örvendõ díjjal a MABIASZ azt a biztosítót jutalmazza, amely az alkuszok véleménye alapján a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtotta az elmúlt egy év során. A szövetség tagjai egyenként szavaztak arról, hogy melyik biztosítóval a legjobb és a legegyszerûbb a mindennapi együttmûködés. A díj elnyeréséhez további kritérium volt például a korrekt és gyors a kárrendezés, hogy melyik cég nyújtja a legszínvonalasabb oktatást és nem utolsó sorban díjazták az elérhetõséget, valamint a gördülékeny adminisztrációt is. Emellett a Generali bizonyult a legjobbnak a termékpaletta, a kárrendezés és az egyedi igények kezelésének színvonalát tekintve is.

Püski András, a MABIASZ elnöke a díj átadása kapcsán elmondta: „Az együttmûködésünket a társasággal a nyitottság, rugalmasság jellemzi, amit a kollégáink most szavazataikkal is elismertek. A Generali Biztosító az összes vizsgált szempontrendszerben jól teljesített, de külön kiemelkedõ az ügyfélkiszolgálásban és a kárrendezésben elért eredményük, ami talán a legfontosabb az ügyfelek elégedettsége szempontjából, és nagyban elõsegítheti a biztosításba vetett hit és a biztosítási szektor újbóli növekedését.”

Ilics László, a Generali Biztosító vezérigazgató-helyettese hozzátette: „Büszkék vagyunk rá, hogy a független alkuszok már harmadszor ítéltek minket a legjobb partnereiknek. Ez számunkra visszaigazolása annak, hogy értékelik a Generali kiszámítható, stabil mûködését. A független alkuszok kiemelten fontos értékesítési partnereink és ezért folyamatosan törekszünk a rugalmas együttmûködésre, a jó kapcsolat ápolására. Ez a díj kifejezetten a szakma részérõl jelent újbóli elismerést, és egyúttal azt is jelzi, hogy a Generalival nem csak az ügyfeleink, de az üzleti partnereink is elégedettek.”

Az oklevelet az április 21-23. között Mátraházán rendezett MABIASZ Konferencián adták át. A második legjobb a Signal Biztosító lett, illetve a rendezvényen különdíjjal jutalmazták a CIG Pannónia Elsõ Magyar Általános Biztosítót. A konferencián a hazai biztosítási piac összes jelentõs szereplõje mellett részt vett és elõadott Bod Péter Ákos közgazdász, egyetemi tanár, Pandurics Anett, a Magyar Biztosítók Szövetségének elnöke és Gordos József, a Nemzetgazdasági Minisztérium Pénzügyi Szabályozási Fõosztályának fõosztályvezetõ-helyettese is. A rendezvényen Dr. Muzsay Géza szakmai nívódíjjal ismerték el Pandurics Anett, a Magyar Biztosítók Szövetségének frissen megválasztott elnökének munkáját.

A MABIASZ 2002-ben alakult azzal a céllal, hogy összefogja a hazai, magyar tulajdonban lévõ biztosítási alkuszcégek érdekképviseletét, illetve jelképes hidat húzzon fel az önállóan mûködõ alkuszcégek között. A szervezet jelenleg 157 taggal rendelkezik, tagjai közel 50 milliárd forintos biztosítási állományt kezelnek és mintegy egymillió ügyfél érdekét szolgálják a biztosítási piacon.