Kiemelt segítségnyújtás az árvíz miatt károsultaknak
A Groupama Garancia Biztosító a Duna és annak mellékfolyóit érintõ településeken várható rendkívüli áradás miatt azonnali intézkedéseket rendelt el a mai napon.
A Groupama Garancia Biztosító az árvíz által veszélyeztetett régióban a leginkább rászoruló tíz Duna-menti önkormányzatnak összesen 10 millió forintot ajánl fel elsõsorban a védekezésben dolgozók támogatására, élelmiszerrel, frissítõkkel való ellátására.
Csoportos balesetbiztosítás az árvízi védekezésben segítõknek
A kialakult rendkívüli helyzetben a Katasztrófavédelem és az illetékes szervek beavatkozásán túl az ország lakossága is példaértékûen megmozdult, és több ezer civil vesz részt a védelmi munkálatokban. A Groupama Garancia Biztosító, hogy segítse a munkájukat, minden regisztrált önkéntesre ingyenes balesetbiztosítást ajánl fel a védekezés idejére.
Bevetésre kész a mobil ügyfélszolgálat
A káresetek számától függõen az elkövetkezõ napokban a Groupama Garancia Biztosító a kárfelmérés felgyorsítására kihelyezett ügyfélszolgálatot is létesít az árvíz által leginkább érintett településeken, amelynek köszönhetõen a biztosítótársaság ügyfelei kárügyeikkel kapcsolatban, helyben és azonnal tájékoztatást és segítséget kaphatnak.
Groupama Garanciás önkéntesek is segítenek
A biztosítótársaság munkavállalói is részt vesznek önkéntesen a védekezésben, akik a rendkívüli árvízi helyzet alatt több településen segítik a Katasztrófavédelem és a lakosság munkáját. A Groupama Garancia Biztosító a védekezésben résztvevõ munkatársak számára a megfelelõ ruházatot is biztosítja.
Gyorsított ügyintézés a kárbejelentésekre
A biztosítótársaság a kárügyek mielõbbi véleményezésére és lezárására rendkívüli erõforrásokat mozgósított. A kárrendezõi átcsoportosításoknak, megemelt ügyfélszolgálati létszámnak és a további rendkívüli intézkedéseknek köszönhetõen a kárügyek kezelése a Groupama Garancia Biztosítónál gyorsított ütemben zajlik az árvíz levonulását követõen.
A mai napon megkezdõdött az egyeztetés az árvíz sújtotta települések vezetõivel, hogy mely utcákat és területeket öntötte el a víz, így a legsúlyosabb helyzetben lévõ területeken a biztosítótársaság azonnal megindíthatja a kárrendezést rendkívüli eljárásban, anélkül, hogy a lakosságnak bejelentést kellene tenni.
Gyorsított kárrendezési folyamat, garanciával
Az árvíz levonulását követõen a károk felmérése és az adatok feldolgozása gyorsított ütemben zajlik majd. A biztosítótársaság TeleCenterében június 11-tõl külön menüpontban elérhetõ egy, csak az árvízkárok bejelentésére létesített vonal. A kisebb értékû, 200 ezer forint alatti károk esetén a Groupama Garancia Biztosító gyorsított kárrendezést, egyszerûsített ügyintézést vállal.
A biztosítótársaság vállalja, hogy amennyiben szükséges, kárelõleget fizet a károsultaknak, hogy mielõbb megkezdhessék a helyreállítás munkálatait.
A Groupama Garancia Biztosító által két éve bevezetett Szolgáltatási Garanciával egyedülálló módon vállalja a hazai biztosítási piacon, hogy a TeleCenteren vagy interneten bejelentett, meghatározott lakossági lakás- és casco biztosítási kárügyeket a jogosultság megállapításától számított 10 munkanapon belül lezárja, ha ez valamilyen okból meghiúsul, túllépné ez a határidõt, 6 havi biztosítási díjat jóváír.
A Groupama Garancia Biztosító a kárbejelentéseket továbbra is folyamatosan, több csatornán fogadja: a bejelentések az ügyfélszolgálati irodákban személyesen, honlapján keresztül online, TeleCenteren a +36 1 467 3500 telefonszámon, faxon, illetve e-mailben a következõ címen is megtehetõek: karbejelentes@groupamagarancia.hu