Rendkívüli intézkedéseket vezetett be a Groupama Garancia
2013.06.07
A Groupama Garancia Biztosító a Dunán kialakult katasztrófahelyzet miatt rendkívüli intézkedéseket vezetett be a mai napon. Az árvízi védekezésben leginkább érintett 10 településen összesen 10 millió forintos azonnali támogatással segíti a rászorulókat, amelynek felhasználásáról az önkormányzatok a szükségletek függvényében dönthetnek. A biztosítótársaság a lakossági erõfeszítéseket támogatva minden a munkában résztvevõ regisztrált önkéntesnek ingyenesen nyújt balesetbiztosítást a védekezési munkálatok alatt. Megnövelt ügyfélszolgálati és kárszakértõi létszámmal várja majd a lakossági bejelentéseket és az árvíz levonulását követõen kiemelten, gyorsított eljárással kezeli a kárfelméréseket. Amennyiben szükséges, a biztosítótársaság mobil ügyfélszolgálat kitelepülésével is segíti a károsultakat.

Kiemelt segítségnyújtás az árvíz miatt károsultaknak

A Groupama Garancia Biztosító a Duna és annak mellékfolyóit érintõ településeken várható rendkívüli áradás miatt azonnali intézkedéseket rendelt el a mai napon.

A Groupama Garancia Biztosító az árvíz által veszélyeztetett régióban a leginkább rászoruló tíz Duna-menti önkormányzatnak összesen 10 millió forintot ajánl fel elsõsorban a védekezésben dolgozók támogatására, élelmiszerrel, frissítõkkel való ellátására.

Csoportos balesetbiztosítás az árvízi védekezésben segítõknek

A kialakult rendkívüli helyzetben a Katasztrófavédelem és az illetékes szervek beavatkozásán túl az ország lakossága is példaértékûen megmozdult, és több ezer civil vesz részt a védelmi munkálatokban. A Groupama Garancia Biztosító, hogy segítse a munkájukat, minden regisztrált önkéntesre ingyenes balesetbiztosítást ajánl fel a védekezés idejére.

Bevetésre kész a mobil ügyfélszolgálat

A káresetek számától függõen az elkövetkezõ napokban a Groupama Garancia Biztosító a kárfelmérés felgyorsítására kihelyezett ügyfélszolgálatot is létesít az árvíz által leginkább érintett településeken, amelynek köszönhetõen a biztosítótársaság ügyfelei kárügyeikkel kapcsolatban, helyben és azonnal tájékoztatást és segítséget kaphatnak.

Groupama Garanciás önkéntesek is segítenek

A biztosítótársaság munkavállalói is részt vesznek önkéntesen a védekezésben, akik a rendkívüli árvízi helyzet alatt több településen segítik a Katasztrófavédelem és a lakosság munkáját. A Groupama Garancia Biztosító a védekezésben résztvevõ munkatársak számára a megfelelõ ruházatot is biztosítja.

Gyorsított ügyintézés a kárbejelentésekre

A biztosítótársaság a kárügyek mielõbbi véleményezésére és lezárására rendkívüli erõforrásokat mozgósított. A kárrendezõi átcsoportosításoknak, megemelt ügyfélszolgálati létszámnak és a további rendkívüli intézkedéseknek köszönhetõen a kárügyek kezelése a Groupama Garancia Biztosítónál gyorsított ütemben zajlik az árvíz levonulását követõen.

A mai napon megkezdõdött az egyeztetés az árvíz sújtotta települések vezetõivel, hogy mely utcákat és területeket öntötte el a víz, így a legsúlyosabb helyzetben lévõ területeken a biztosítótársaság azonnal megindíthatja a kárrendezést rendkívüli eljárásban, anélkül, hogy a lakosságnak bejelentést kellene tenni.

Gyorsított kárrendezési folyamat, garanciával

Az árvíz levonulását követõen a károk felmérése és az adatok feldolgozása gyorsított ütemben zajlik majd. A biztosítótársaság TeleCenterében június 11-tõl külön menüpontban elérhetõ egy, csak az árvízkárok bejelentésére létesített vonal. A kisebb értékû, 200 ezer forint alatti károk esetén a Groupama Garancia Biztosító gyorsított kárrendezést, egyszerûsített ügyintézést vállal.

A biztosítótársaság vállalja, hogy amennyiben szükséges, kárelõleget fizet a károsultaknak, hogy mielõbb megkezdhessék a helyreállítás munkálatait.

A Groupama Garancia Biztosító által két éve bevezetett Szolgáltatási Garanciával egyedülálló módon vállalja a hazai biztosítási piacon, hogy a TeleCenteren vagy interneten bejelentett, meghatározott lakossági lakás- és casco biztosítási kárügyeket a jogosultság megállapításától számított 10 munkanapon belül lezárja, ha ez valamilyen okból meghiúsul, túllépné ez a határidõt, 6 havi biztosítási díjat jóváír.

A Groupama Garancia Biztosító a kárbejelentéseket továbbra is folyamatosan, több csatornán fogadja: a bejelentések az ügyfélszolgálati irodákban személyesen, honlapján keresztül online, TeleCenteren a +36 1 467 3500 telefonszámon, faxon, illetve e-mailben a következõ címen is megtehetõek: karbejelentes@groupamagarancia.hu