A Napi sorsjegy közösségi oldal egy nyereményjáték rendszeren keresztül építette fel rajongói táborát az elmúlt években, a felhasználók a beépített „Sorsjegy” menüpontban található alkalmazáson keresztül naponta kaparhatnak az aktuális nyereményekért. Az oldal organikus növekedését elõsegíti a falkommunikáció, vagy az, hogy nyeremény esetén az alkalmazás bejegyzést jelenít meg az adott felhasználó üzenõ falán. A Napi Sorsjegy jelenleg több mint 180 ezer rajongóval rendelkezik. Mindezek alapján nem volt meglepõ az igény az azonos elven mûködõ mobil applikáció fejlesztésére.
Az idei év tavaszán készült el a játék mobil verziója, így a felhasználók már felülettõl és tartózkodási helytõl függetlenül kaparhatnak a nyereményekért, vagyis a játék ma már multi platform: a felhasználó Facebook és mobil felülete összehangolt. Az applikációba olyan, a mobilok sajátosságaira építõ kényelmi megoldás is belekerült, mint például a kaparásra figyelmeztetõ napi értesítés beállítása. Jelenleg az alkalmazás több mint 10 ezer letöltésnél jár, amely elérhetõ az iOs, és az android felületeken is.
A biztosító online kommunikációs stratégiájába illesztve kampány idõszakban több és nagyobb értékû nyereményért játszhatnak a felhasználók, emellett minden user az aktuális promotált termékre szóló egyedi kuponkedvezményre is jogosulttá válik. A Napi Sorsjegy a Posta Biztosító kötelezõ gépjármû-felelõsségbiztosítási (kgfb) kampányának egyik fontos, és egyik eredményes eszköze.
„Ügynökségünk több éve dolgozik együtt a Posta Biztosítóval, beleértve a teljes online kommunikációs stratégia kidolgozását és a PR kommunikációt is„– mondta el Józsa Ferenc, az Extreme Net fejlesztési vezetõje. „Örömünkre szolgál, hogy mobilfejlesztésünk az idei évben is elismerést nyert mind a kommunikációs, mind a biztosításszakmai körökben, és elsõsorban meghozta várt eredményeit az ügyfelünk számára is.” – tette hozzá.
Az applikáció letölthetõ innen:
https://itunes.apple.com/hu/app/napi-sorsjegy/id623187608?mt=8
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.delightsolutions.napisorsjegy
2013.12.06
Mobil marketing alkalmazások kategóriában a tavalyi évhez hasonlóan különdíjat nyert az Év honlapja 2013 versenyen az Extreme Net kommunikációs ügynökség, ezúttal a Posta Biztosítónak fejlesztett Napi sorsjegy applikációjával. A mobilalkalmazás az azonos nevû Napi Sorsjegy Facebook oldal mellé 2013 tavaszán készült el, mindkét platform a biztosító közösségi kommunikációjának része.