Ismét díjazták a K&H reklámját
2013.12.11
Nem sokkal az után, hogy víruskampányok kategóriában Arany LolliPOP díjat nyert a K&H Biztosító Széll Kálmán téren készült kisfilmje, a Kreatív Online közönségszavazásán az olvasók az év negyedik legjobb reklámjának választották. A készítõk célja az volt, hogy felhívják a figyelmet arra, milyen fontos elõvigyázatosnak lenni, ha értékeinkrõl van szó.

Az év negyedik legjobb reklámjának választották a K&H Biztosító Széll Kálmán tér címû reklámfilmjét a Kreatív Online-on. A magyarországi kreatív, reklám és marketing szakma havi lapjának, a Kreatív Magazinnak honlapján december elsõ hetében arra kérték az olvasókat, hogy szavazzanak 2013 legjobbnak, legkreatívabbnak, legviccesebbnek talált reklámmegoldásaira.

A kisfilmbõl készült vírusvideó november végén már a legegyedibb és legkreatívabb megoldásokat keresõ kommunikációs versenyen is elsõ díjat, Arany LolliPOP-ot nyert. A videót decemberig több mint 600 ezren nézték meg a YouTube-on.

– A videó óriási internetes népszerûsége volt az elsõ visszaigazolás, hogy a kollégáink kiválóan valósítottak meg egy jó ötletet, és üzenetünk eljutott azokhoz, akiknek szántuk. Késõbb nagy örömünkre a kommunikációs szakma is díjazta a Széll Kálmán téri filmünket az Arany LolliPOP-pal, most pedig újabb elismerést kaptunk. Mivel minden évben rengeteg reklám jelenik meg, már az is nagy eredmény volt, hogy bekerültünk a Kreatív Online jelöltjei közé – mondta Kuruc Péter, a K&H Biztosító marketing területért felelõs vezetõje.

A Széll Kálmán téren készült reklámban a járókelõk megdöbbentõen rövid idõ alatt széthordanak egy teljesen berendezett nappalit. A film azt a célt szolgálta, hogy segítségével a K&H Biztosító felhívja a figyelmet arra, milyen fontos elõvigyázatosnak lenni, és még a baj bekövetkezte elõtt gondoskodni kell értékeink védelmérõl. – Magyarországon sok ingatlant még mindig nem véd lakásbiztosítás. Azt szerettük volna bemutatni, hogy olykor még egészen hétköznapi helyzetek is kárt okozhatnak. Az emberek csökkenthetnék veszteségeiket, például lakásbiztosítással – tette hozzá Kuruc Péter.






















K&H

Magyarország legjobb bankja



K&H Csoport



Az ország egyik vezetõ pénzintézeteként – országosan közel 4000 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden idõben magas szinten elégítse ki, és a lehetõ legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 220 lakossági fiókkal pénzügyi szolgáltatásokat kínál mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének. A magyar gazdaság mûködését közel 1700 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegû (hitelkeret és garancia) állománnyal segíti, a vállalkozások, a vállalatok, az önkormányzatok és a háztartások finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége során több mint 4000 magyar beszállító cégnek, mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 144 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez.



A KBC az elmúlt 15 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékû beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton.