A kisvállalatoknak csak elenyészõ hányada véli úgy, hogy a közösségi média fontos az üzlet számára, 64 százalékuk szerint nincs rá szükség – idézi egy felmérés eredményeit a HVG.
A Hiscox kisvállalati biztosító 304 kisvállalati döntéshozót kérdezett meg az Egyesült Államokban júniusban a közösségi médiáról. Közülük 12 százalék gondolja úgy, hogy feltétlenül fontos a közösségi média az üzlet számára. A megkérdezettek fele szerint szóbeszéd-marketing nélkül nem tudna létezni, de ugyanezt a közösségi médiáról és a blogolásról csak négy százalék állította. Még a weboldal is csak 14 százaléknak fontos.
A válaszadók 64 százaléka szerint a közösségi média vagy nem szükséges, vagy nem volt véleménye a kérdésrõl.
Azok a kisvállalatok, melyek használják a közösségi médiát marketingcélokra, elsõsorban a Facebookot, másodsorban a LinkedInt veszik igénybe.