Egy biztosító reklámfilmje nyert idén Cannes-ban
2014.10.17
A svájci Suva biztosítótársaság nyerte meg idén a Cannes Corporate Media and TV Awards legmagasabb díját, a Grand Prix-t, „Az élethez bátorság kell” címû reklámfilmjével. Magyarországról a Magyar Állami Operaház és a Magyar Turizmus Zrt. kapott díjat.

A Cannes Corporate Media and TV Awards vállalati filmeket díjazó versenyére idén 725 pályázat érkezett be a világ különbözõ pontjairól, a gálaesten Cannes-ban összesen 36 kategóriában díjaztak mintegy 100 munkát. Az ötödször megrendezett fesztiválon a világ kiemelkedõ vállalati filmjeit, online és televíziós dokumentumfilmjeit gyûjtik össze. A filmes, marketing- és kommunikációs szakemberekbõl álló nemzetközi zsûri 36 tagból áll.

A Grand Prix-t elnyert film három történeten alapul, melyben unalmas statisztikák nélkül mutatják be, hogy a balesetbiztosítás miként kíséri végig az egyes szereplõk életét. A zsûrinek fõként a három külön szálon futó történet, majd azok egymásba fonódása és csavaros befejezése nyerte el a tetszését.

A SUVA imázsfilm kategóriában is aranyat kapott, amely kategóriában az Operaház 2014-2015-ös évadot beharangozó elsõ imázsfilmjével Ezüst Delfin-díjat kapott. Emellett abszolút gyõztesként a legjobb zenéért járó Fekete Delfin-díjat is elnyerte a Magyar Állami Operaház.

Opera Image - "Where the World Unfolds" from Boulevard Music on Vimeo.