Az Aegon Magyarország az Országos Rendõr-fõkapitánysággal, az Országos Polgárõr Szövetséggel, a Nemzeti Bûnmegelõzési Tanáccsal és az MTA CSFK Geodéziai és Geofizikai Intézetével közösen indított Országos Kármegelõzési Programja nyerte Európa legrangosabb kommunikációs versenyén a pénzügyi kategória fõdíját.
Az Uniomedia kommunikációs ügynökség koncepciója alapján az Aegon Magyarország kezdeményezésére indított program széles körû intézményi összefogással, a rendõrség, a polgárõrség és a bûnmegelõzés szakembereinek szakmai támogatásával azt a célt tûzte ki, hogy egy intenzív, és 2015-ben is folytatódó felvilágosító kampány révén segítsen visszaszorítani a lakossági káresetek számát.
A program idén már megkapta a PR Szövetség Sándor Imre-díját, és CSR Hungary díjat is nyert.
„A kármegelõzés össztársadalmi érdek: a hatékony felkészülést a magánszemélyek, a rendvédelmi szervezetek és a biztosító együttmûködése segítheti. Örülünk, hogy a rendõrség, a polgárõrség és a program legújabb partnereként, a katasztrófavédelem vezetõi is támogatták az elképzelésünket, és segítették a program megvalósulását. Úgy gondoljuk, hogy az idén kapott három szakmai elismerés az összes együttmûködõ partner presztízsét növeli, és igen erõs érv a folytatás mellett.” – mondta Zatykó Péter, az Aegon Magyarország elnök-vezérigazgatója.
A European Excellence Awards-ra idén 1600 pályázat érkezett. A pályázati anyagokat 38 tagú nemzetközi szakmai zsûri értékelte.
Az Uniomedia kommunikációs ügynökség koncepciója alapján indított program hatalmas magyar sikert jelent a European Excellence Awardson, ahol az Aegon programja volt az egyetlen magyar kampány, amely a nemzetközi mezõnyben a döntõbe került.
„A pénzügyi kommunikáció a PR-szakma egyik legnagyobb kihívása, ezért különösen nagy öröm számunkra, hogy ebben a kategóriában, egy nagyon erõs nemzetközi mezõnyben gyõztünk” – mondja Római Róbert, az Uniomedia vezérigazgatója.