A vállalatóriás, a Forrester elemzõje szerint több mint két éve „házal” a biztosítótársaságoknál Google Compare ár-összehasonlító oldallal. Az Egyesült Királyságban egyébként már elérhetõ ez a szolgáltatás: 125 gépjármû-biztosítási terméket hasonlíthatnak össze a fogyasztók. A Google jutalékot szerez minden egyes online, vagy telefonon megkötött szerzõdés után.
A Google egyébként egyre inkább egy-egy iparágra, illetve piacra specializált keresésekre fókuszál: ma már például olyan szolgáltatást is nyújt, amellyel a felhasználók olcsó repülõjegyeket kereshetnek maguknak.
A Google az elmúlt években igen erõsen kiterjesztette tevékenységét az internetes keresésen és hirdetésen túl, olyan területekre is, mint a vezetõ nélküli autók, vagy a robotika. A Forrester szerint az ár-összehasonlító oldal amerikai beüzemelésére 2015 elsõ negyedévében lehet számítani. A Google jelenleg 26 tagállamban értékesít gépjármû-biztosításokat, olyan biztosítókkal együttmûködve, mint a MetLife.