Ez várható a Generalinál a következõ 3 évben!
2016.11.24
November 23-án, a Generali Befektetõi Nap keretében a nemzetközi Generali Csoport megerõsítette a 2015-2018-as idõszakra vonatkozó stratégiai és pénzügyi terveit.

A nemzetközi Generali Csoport tervei közt szerepel, hogy 2018-ig a legjobb értékesítési hálózattal, szilárd tõkehelyzettel, a biztosítási szektor legjobb biztosítástechnikai teljesítményével, a legígéretesebb piacokon való jelenléttel növelje versenyelõnyét.

A következõ évek egyik fontos sarokpontja az ügyfél- és értékesítõközpontúság. 2018-ig 2%-kal növelnék az ügyfélmegtartási arányt. Emellett a márkaerõsítésre is nagy hangsúlyt fektetnek: a cél, hogy a fejlett piacokon addigra 3%-kal többen válasszák a Generalit. A mûködési hatékonyságot növelõ és üzletélénkítõ digitális fejlesztések között említik például az sms-ben és applikáción keresztül érkezõ értesítéseket, a dokumentumok digitális kezelését, illetve az ügyfelek és a tanácsadók digitális csatornákon való összekötését.

A mûködési teljesítmény javítása és a hosszú távú értéktermtés érdekében a Generali valamennyi piacának meghatározó szereplõjévé kíván válni, de erõforrásait elsõsorban azokra a területekre koncentrálja, ahol több lehetõséggel rendelkezik. Fõ piacain vezetõ szerepre törekszik, de nem méretben, hanem nyereségességben. A produktivitás terén 15%-os növekedést kíván elérni a cég, de céljai közt szerepel az is, hogy 2016 és 2019 között nettó 200 millió euróval csökkenti a mûködési költségeket a fejlett piacokon.

Mindezek mellett szakmai kiválóságra törekedve a vagyonbiztosítások terén a combined ratio (a költségek és kártérítések aránya a bevételhez képest) további javításával növelnék teljesítményüket a versenytársakhoz képest, a gépjármûbiztosítások területét pedig adatelemzéssel és automatizált profilalkotással fejlesztik majd. Ami az életbiztosítási üzletágat illeti, portfóliójuk kiegyensúlyozására törekszenek nemzetközi szinten.