Belépett a Lemonade az autóbiztosítási piacra
2021.11.09

A Lemonade a lakás-, albérlet- és kisállatbiztosítások után belép a gépjárműbiztosítási piacra is. A mesterséges intelligenciát, a viselkedési közgazdaságtant és a környezetvédelmi mantrát együttesen alkalmazza legújabb termékénél, a Lemonade Car-nál.

A Lemonade Car célja, hogy kedvezőbb autóbiztosítási árakat kínáljon a biztonságos vezetők, valamint a környezetbarát elektromos járművek és hibrid autók számára. A Lemonade alkalmazás telematikai eszközökkel méri, hogy az emberek mennyit és mennyire biztonságosan vezetnek, valamint 0-24-es helyszíni közúti segítségnyújtást, valós idejű balesetérzékelést és a segélyszolgálatok kiküldését biztosítja.

A Lemonade Car már elérhető Illinois államban, és a tervezett országos bevezetés részeként Tennessee lesz a következő állam.

A vállalat idén év elején jelentette be szándékát, hogy belép az autóbiztosítási üzletágba. A vállalat lakásbiztosítási termékekkel kezdte, 2020 második felében kisállatbiztosításokkal, 2021 első felében pedig kockázati életbiztosításokkal bővítette kínálatát. Az ügyfelek automatikusan kedvezményeket kapnak majd autóbiztosításukra, ha más Lemonade termékekkel, például lakás-, albérlet-, kisállat- vagy életbiztosításokkal együtt kötik meg.

A Lemonade Car kárbejelentési folyamata lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy percek alatt nyújtsanak be kárigényt, és szükség esetén igénybe vegyék a vontatási szolgáltatást, sürgősségi EV akkumulátor feltöltést, valamint a javítások, karosszériaüzemi munkák nyomon követését.

A Lemonade továbbra is elkötelezett amellett, hogy soha ne fektessen be fosszilis tüzelőanyagokba és szennyező iparágakba, valamint, hogy CO2-kibocsátás csökkentését ösztönző lépéseket tegyen.

„Olyan terméket akartunk bevezetni, amely nemcsak azt fogja újraértelmezni, hogy az emberek hogyan kötnek autóbiztosítást, hogyan kezelik a biztosítási szerződésüket és hogyan nyújtják be a kárigényeiket, hanem jót is tesz a bolygóért. Mivel egyelőre nem tudunk leállni az autók használatával, az ügyfeleink autóiból származó CO2-kibocsátás kompenzálásához azáltal járulunk hozzá, hogy folyamatosan erdőtelepítéseket finanszírozunk. Az alkalmazásunkban található telematikai technológia segítségével képesek vagyunk megbecsülni, hogy mennyi szén-dioxidot bocsát ki egy-egy utazás, és ennek megfelelően fákat ültetni" - mondta Shai Wininger, vezérigazgató és társalapító.

A Lemonade közölte, hogy meglévő ügyfeleinek nagy többsége autótulajdonos, akik már most is évente körülbelül 1 milliárd dollárt költenek gépjárműbiztosításra.

A Lemonade jelenleg az Egyesült Államokban, valamint Németországban, Hollandiában és Franciaországban működik.