A tesztek során eddig 2,7 millió kilométert mentek az autók, ebbõl 1,6 milliót teljesen önállóan. A 11 balesetbõl hét alkalommal a Google önvezetõ autójába szaladtak bele hátulról. A kiadott jelentés szerint több olyan alkalom is volt, amikor az önvezetõ autók váratlan helyzetekben baleseteket kerültek el anélkül, hogy a bennük ülõk erre külön utasították volna õket: kerékpárosokat és más jármûveket kerültek ki, hogy ne legyen ütközés.
A Google önvezetõ flottája 23 Lexus egyterût számlál, a kiadott jelentés szerint az ezeket ért 11 balesetben csak kisebb karosszéria-sérülések, horpadások keletkeztek, személyi sérülés soha, ráadásul a baleseteket mindig emberi hiba vagy figyelmetlenség okozta.
A Consumer Watchdog fogyasztóvédelmi szervezet felszólította a Google-t, hogy tegye közzé a robotautók baleseteirõl szóló jelentéseket.
Az önmagukat vezetõ autókat millió szenzor és érzékelõ szolgája ki, amelyek közül számos már most is megtalálható a szériagyártmányokban. Gondoljunk csak a távolságtartó tempomatra, a parkolóautomatikára, vagy a ráfutásgátlóra. Valami hasonló lesz a robotautó is, csak sokkal összetettebb módon. Nincs pontos statisztika arról, hogy a modern biztonsági berendezések hány balesetet elõztek meg, azonban ha kiiktatjuk az emberi tényezõt a közlekedésbõl, akkor vélhetõen töredékére esik majd a halálesetek száma.