Április 24-én jelent meg az Apple órája, igaz nem elsõként az okosóra piacon, de hatalmas várakozás elõzte meg a piacra dobást. Nem vártak sokáig a biztosítók sem, akik komoly üzleti lehetõséget véltek felfedezni az okosórák piacán.
Az Allstate amerikai biztosító motorkerékpárosoknak szánt GoodRide alkalmazása nem újdonság a piacon, azonban nemrég kiegészítették az Apple Watch funkcióval, mellyel még könnyebben használhatják az alkalmazást. Az alkalmazás promotálásaként a biztosító egy motorost indít útnak az USA 50 államában, aki az applikáció és az Apple órája segítségével rögzíti túráját.
A Humana egészségbitzosító Cue névre keresztelt applikációja az elõbbivel ellentétben akkor látott napvilágot, amikor megjelent az Apple Watch. Az alkalmazás arra ösztönzi a felhasználókat, hogy minden nap foglalkozzanak az egészségükkel, például igyanak elegendõ vizet, figyeljenek a testtartásukra, vagy légzésükre, vagy nyújtsanak testmozgást követõen. A felhasználók beállíthatják, hogy milyen gyakran szeretnének ilyen figyelmeztetéseket kapni, és engedélyezhetik az app számára, hogy hozzáférjen az iPhone mozgáskövetõ érzékelõjéhez, hogy ne küldjön felesleges, mozgásra felszólító figyelmeztetéseket.
A John Hancock életbiztosító innovatív Vitality programja szintén az Apple óráját használja arra, hogy az ügyfelek egészséggel kapcsolatos szokásait nyomon kövesse, mellyel csökkenthetik életbiztosítási díjukat. Az okosórával és iPhone-nal rendelkezõ ügyfelek pontosan rögzíthetik testmozgásukat, amellyel „életerõ pontokat” gyûjthetnek.
Az USAA pénzügyi szolgáltató cég ügyfélszolgálati applikációját az Apple az Android okosórájával is integrálta. Az alkalmazás gyors hozzáférést biztosít az ügyfél fiókadaihoz, push üzeneteket küld a bankszámlát érintõ változásokról, illetve a biztosítási kárrendezés folyamatáról.