Egy biztosítás mindenre: az ügyfelek negyede élne vele
2015.07.13
Egy brit felmérés szerint az ügyfelek több mint negyede nyitott lenne egy olyan „családi biztosításra”, amely valamennyi igényüket egyetlen szerzõdésben kielégítené – állítja a felmérést végzõ Majesco.

A megkérdezettek 70%-a egyáltalán nem utasítana el egy olyan „családi” terméket, amely egyesítené a gépjármû-, a lakás- az utas- és a kisállat-biztosítási szerzõdéseket.
Arra a kérdésre, hogy szívesen kötne-e ilyen biztosítást, a megkérdezettek 14% egyértelmû igennel válaszolt, 28%-uk mondana valószínûleg igent, 6% biztosan nemet, 28% pedig valószínûleg nemet mondana egy ilyen konstrukcióra.

Az elutasítók körében a legnagyobb aggodalmat az ár jelenti, 43% attól tart, túl drága lenne minden biztosítást egyetlen szolgáltatónál megkötni – derül ki a több mint 1000 fõ részvételével készült Majesco felmérésbõl. Sokan az egyes meglévõ szerzõdéseik eltérõ megújítási idõpontja miatt vonakodnának egy ilyen konstrukció választásától, míg 29% a szolgáltatás nem megfelelõ színvonalától tartana az egyes terméktípusok esetén. 11% azonban azt mondta, hogy nincs az a tényezõ, ami megakadályozná õt abban, hogy egyetlen szolgáltatónál kösse meg valamennyi biztosítását, egyben, ha lenne erre lehetõsége.

A jelentés azt is megállapította, hogy az élet-, nyugdíjbiztosítási termékkel rendelkezõk 55%-át postai úton keresték meg a szolgáltatók, miközben 62% jobban örülne az e-mailben történõ, 7% pedig a személyes megkeresésnek.