Egyre több ügyfél keresi fel a MABISZ ügyfélszolgálatát
2015.07.28
2015 elsõ félévében az ügyfelek közel 12 000 alkalommal keresték meg a fogyasztóvédelmi és edukációs feladatokat ellátó MABISZ Ügyfélszolgálatot. Az elõzõ évekhez hasonlóan továbbra is a kötelezõ gépjármû-felelõsségbiztosításhoz (kgfb) kötõdõ kérdések a leggyakoribbak - tette közzé a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) a legfrissebb adatokat kedden.

Az idei évben, január és június között összesen 11 597 megkeresés érkezett a MABISZ ügyfélszolgálatára, ami 1570 megkereséssel haladja meg az elõzõ év hasonló idõszakában mért adatokat. Az érdeklõdõk jelentõs része – akárcsak az elõzõ években – továbbra is telefonon keresztül kéri az ügyfélszolgálat segítségét.


Kiemelt helyen szerepelnek a kgfb-ügyek, a szerzõdéseket, a kárrendezést érintõ kérdések, s 2014-hez hasonlóan az idei elsõ félévben is sokan érdeklõdtek a bónusz fokozatok átvezethetõségével kapcsolatosan is.


„Közel öt évvel ezelõtt azzal a céllal hoztuk létre a MABISZ ügyfélszolgálatot, hogy az ügyfelek számára gyors és pontos információt tudjunk nyújtani a biztosítási szerzõdéseket, lehetõségeket érintõ, általános kérdésekben. Ez a törekvés szervesen illeszkedik ahhoz az edukációs és fogyasztóvédelmi irányvonalhoz, amelyet a szövetség több más területen is folytat. Ennek szellemében hoztuk létre a befektetési jellegû – unit-linked - életbiztosítások költségeit bemutató Teljes Költség Mutatót (TKM), illetve a kötelezõ gépjármû- felelõsségbiztosítási díjak hiteles összehasonlítását nyújtó MABISZ Díjnavigátort. A fogyasztóvédelmi és edukációs feladatok kiemelt kezelése nemcsak a hazai, hanem az Európai Uniós iránnyal is összhangban van” – jelentette ki Molnos Dániel, a MABISZ fõtitkára.