Listaáron számolva háromszor annyit költöttek, mint az utánuk következõ élelmiszerszegmens. Egy éve ilyenkor is vezetett a gyógyszeripar, de akkor "csak" két és félszeres volt a differencia. 2014 februárjában pedig a dupláját költötték, mint a második legnagyobb hirdetõi szektor. Azaz a Kantar Media adatai alapján évrõl évre nõ a gyógyászati szektor fölénye.
A lista további helyein is volt némi helycsere. Tavaly februárban a kereskedelem, élelmiszer, szépségápolás loholt a gyógyszeripar után, az idén pedig élelmiszer, szépségápolás, kereskedelem a sorrend. Változás történt a toplista ötödik és hatodik helyén is, az idén februárban ugyanis a távközlési cégek megelõzték a pénzintézeteket és a biztosítókat.
Médiatípusok szerinti bontásban a gyógyszeripar jóval többet költ a tévéknél, mint bármelyik másik szektor. A napilapoknál és közterületen a kereskedelmi szegmens hirdetett a legnagyobb lelkesedéssel, a heti- és havilapoknál, valamint a rádióknál viszont megint csak a gyógyszeripar vitte a prímet. Februárban az online piac legnagyobb költõje a könyvkiadás, tömegtájékoztatás szektor volt. Az egyéb kategóriába tartozó médiafelületeket pedig az italos cégek kedvelték a legjobban.