A Singapore Land Transport Authority (LTA) lett a Delphi Automotive stratégiai partnere, így elõször az ázsiai törpeállamban próbálhatják ki elõször a felhasználók, milyen is egy teljesen önállóan közlekedõ autóban utazni. A Delphi szolgáltatása lényegében egy felhõalapú mobilalkalmazást foglal magában, melyen keresztül bárki jelezheti utazási igényét, és várhatja amíg az autonóm flotta egyik tagja megérkezik. A szolgáltatás a tesztidõszak korai szakaszában csak egy behatárolt területen, a város nyugati felében található üzleti negyedben lesz elérhetõ, majd fokozatosan bõvítik a lefedettséget.
Szingapúr nem mellesleg igen korán felkarolta az önmûködõ autók ügyét, 2014-ben lépett életbe a SAVI (Singapore Autonomous Vehicle Initiative), ami lényegében az autonóm közlekedéssel kapcsolatos kutatások, fejlesztések, tesztelések és szabályozások számára készíti elõ a terepet, és számos iparági szereplõ bevonásával mûködik. A városban, mint megannyi európai és amerikai városban is, komoly problémát okoz a mindennapos ingázás, fõleg ami a tömegközlekedési csomópontok és a munka illetve otthon közti út megtételét illeti. A probléma megoldásaként adja magát a tömegközlekedési hálózat fejlesztése, illetve az utasok átterelése a meglévõ kapacitások jobb kihasználására, de ennek megvannak a maga korlátai. Az autonóm flották megjelenésétõl kifejezetten a városi közlekedés terheltségének csökkenését, hatékonyabb kihasználtságára számítanak a szakemberek.
Mint látható, a szolgáltatás egyelõre a klasszikus taxizásnak, esetleg az Ubernek jelenthet konkurenciát a nem is olyan távoli jövõben.Ugyanakkor a tervek között szerepelnek már a különféle autó megosztó szolgáltatások, de a tömegközlekedési eszközök, de akár a teherszállító jármûvek teljesen automatizált változatai is.