Csomagba foglalt biztosítással újít a Shopify
2022.09.08

A Shopify e-kereskedelmi platform bevezette a kereskedők számára a csomagba foglalt szállítási biztosítást.

„A problémák megoldása érdekében jó híreink vannak a Shopify-on működő vállalkozók és vásárlóik számára. Mostantól a Shopify Shipping szolgáltatáson keresztül vásárolt termékekhez 200 dollárig terjedő, beépített szállítási biztosítást kínálunk.” – olvasható a cég honlapján.

Felmérések szerint az Egyesült Államokban 10-ből 1 csomag sérülten érkezik, míg minden harmadik amerikainak lopták már el csomagját. A legtöbb esetben, amikor egy csomag elveszik, ellopják vagy megsérül, a vállalkozásra hárul a felelősség, hogy visszatérítést adjon vagy kicserélje a termék(ek)et. Ezzel nem csak időt és pénzt veszít az ügyfélszolgálaton és a csereküldeményeken, de potenciális jövőbeli vásárlásokat is.

A biztosítás, amely veszteség, lopás vagy sérülés ellen nyújt fedezetet, a magasabb díjcsomaggal rendelkező vállalkozások számára a csomagjuk részeként érhető el az USA-ból származó belföldi és nemzetközi küldeményekre vonatkozóan. Az alapcsomaggal rendelkező kereskedők pedig külön díjfizetés ellenében köthetnek szállítási biztosítást.

A Shopify lehetőséget biztosít a kereskedőknek arra is, hogy a Shipsurance-től – a biztosítást nyújtó partnercégtől - akár 5000 dollárig terjedő biztosítási fedezetet vásároljanak.

A biztosítás értelmében, amennyiben szállítás közben a csomag megsérül, elveszik vagy ellopják, a biztosító megtéríti az eredeti áru értékét, valamint a szállítási költséget.